Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko pyytää hintaa muumi rauha mukista?

Vierailija
07.11.2011 |

Mukissa pieni virhe joka on siis valmistusvirhe.Nyt pitäis myydä ja hinta pitäs tietää..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsu85 on selvästi joku myyjän tuttu, epäilyttävää todellakin, ei kannata omia huutoja korotella, jos ei ole kilpailevia huutajia, myyjän kanssa voi huudon sulkeuduttua sopia josko hän myy jollain toisella hinnalla.

ei koskaan omia huutoja korotella!

Vierailija
22/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et lahjoittaisi vaikka hyväntekeväisyyteen? koulun arpajaisiin? urheiluseuran myyjäisiin? ehkä muutaman euron voisit mukistasi saada, mutta miksi myydä, kun voi antaa? muutaman euron tähden ei kannata myymään ryhtyä! lahjoita, niin saat hyvän mielen ja muutkin ehkä.

Ei mun siitä pakko ole eroon päästä,voin mä sen sitten pitää itsellänikin..Jos kerta mielestänne niin kovin arvoton on ni sinne se sopii sitten hyvin mun muiden arvottomien kahvikuppien joukkoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka väittävät että kuppi on arvoton,eivät edes tiedä mistä puhuvat..

Ja tuo lasitusvirhe on paljon pienempi paha kuin se että korva puuttuu, uskon että mukin hinta nousee reippaasti yli 50 euron jos huutikseen laitat myyntiin.

Ja te epäilijät, jotka väititte sitä nipsua joksikin huijariksi, huomasitteko että kohteessa oli HINTAVARAUS, silloin toki korotetaan omaa huutoa niin kauan,että hv ylittyy!

Vierailija
24/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et lahjoittaisi vaikka hyväntekeväisyyteen? koulun arpajaisiin? urheiluseuran myyjäisiin? ehkä muutaman euron voisit mukistasi saada, mutta miksi myydä, kun voi antaa? muutaman euron tähden ei kannata myymään ryhtyä! lahjoita, niin saat hyvän mielen ja muutkin ehkä.

Ei mun siitä pakko ole eroon päästä,voin mä sen sitten pitää itsellänikin..Jos kerta mielestänne niin kovin arvoton on ni sinne se sopii sitten hyvin mun muiden arvottomien kahvikuppien joukkoon :D

OLET TODELLA AHNE!

MIETIT MYYNTIVOITTOJA VIALLISESTA KUPISTASI! HYI SINUA!

MIKSI ET VOISI LAHJOITTAA KUPIN?

Vierailija
25/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota saa kaupasta halvemmalla. Eihän tässä nyt siitä ole kyse, vaan keräilytuotteista ja keräilyharrastuksesta. Ei mukeja siksi osteta, että pitäisi saada joku kuppi josta juoda. On aivan eri asia ostaa keräilyharvinaisuus kuin massatuote kaupasta.

Ja ahneeksi huutelijatkin ovat hassuja. Nimenomaan keräilytuote kannattaa myydä huutonetin kaltaisessa paikassa ja lahjoituksena antaa tuote, joka on kaikille arvokas ja josta esim. myyjäiset näin saavat varmasti voittonsa tai tuote, joka on itselle arvoton ja josta haluaa eroon.

Vierailija
26/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottavia otuksia ja mukeja.

Vierailija
27/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoakseen sen hemmetin hv:n, jotta saa varmasti tuotteen. En kommentoi tuota muumihössötystä, mutta itse kerran nostin omaa huutoa, kunnes hv täyttyi. Oli mukana toinenkin huutaja ja halusin kys. tuotteen ehdottomasti. Jos hv ei täyty, joku nopeampi voi ehtiä tehdä kaupat myyjän kanssa ennen kuin itse ehdin ottaa yhteyttä.

Muutoin en tietenkään menisi omaa huutoa korottelemaan.

Myyjäkin voi tulla toisiin aatoksiin ja olla myymättä vaikka kuinka siitä yrittäisi sopia. Jos se hv ei siis ylity.

Vierailija
28/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusanalla muumimuki noita hintapyyntöjä.

Oma leuka loksahti auki kun katsoin. Meillä on Muumien piirustusmuki mulla kahvimukina, ja siitä on maksettu 145,50! Täääh?

Eikä se ole edes antiikkia.

Vierailija
29/30 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusanalla muumimuki noita hintapyyntöjä.

Oma leuka loksahti auki kun katsoin. Meillä on Muumien piirustusmuki mulla kahvimukina, ja siitä on maksettu 145,50! Täääh?

Eikä se ole edes antiikkia.

Tän mun mukin arvo on aika paljon pienempi kuin huutonetissä myytyjen reilu 200€ samanlaisten mukien.

Mutta kyllä itsekin järkytyin että minkähintaisista mukeista juotan kahvia vieraille :D

ap

Vierailija
30/30 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valmistusvirhe vaikuttaa kovin "vakavalta".

tuo valmistusvirhe vaikuttaa juuri niinkin vakavalta, että kyseessä on 2-laatu.

jos virhe olisi pahempi puhuttaisiin 3-luokan tuotteesta.

2 ja 3laadun tuotteet ovat aina paljon halvempia kuin 1-laadun.

paljoa et voi pyytää valmistusvirheisestä käytetystä mukistasi. ehkä 2e