Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 7.11

07.11.2011 |

Se väletappi sitten umpeutui...

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94.8 kg, 76.1 kg, ( 62 kg), 79.4 kg, 0.0 kg, -15.4 kg, 3.3 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.66 m

Körömölli

95 kg, 87.0 kg, ( 68 kg), 89.2 kg, -0.5 kg, -5.8 kg, 2.2 kg, 9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 32.8 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 89.0 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.78 m

Sarapäkki

79.1 kg, 64.2 kg, ( 57 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, -10.4 kg, 4.5 kg, 12 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m

Leidi

95 kg, 87.0 kg, ( 75 kg), 89.2 kg, 0.0 kg, -5.8 kg, 2.2 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.8 , 1.73 m

Horsmankukka

75.7 kg, 72.2 kg, ( 57 kg), 73 kg, -0.6 kg, -2.7 kg, 0.8 kg, 4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 27.8 , 1.62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 69.5 kg, ( 66 kg), 74 kg, 0.0 kg, -7 kg, 4.5 kg, 13 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 25.6 , 1.70 m

05/2010

79.4 kg, 75.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 3.6 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m

Tiittari

75 kg, 60.0 kg, ( 60 kg), 60.6 kg, 0.0 kg, -14.4 kg, 0.6 kg, 3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.0 , 1.66 m

Fivesome

87.2 kg, 72.3 kg, ( 60 kg), 76.1 kg, 0.0 kg, -11.1 kg, 3.8 kg, 8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.0 , 1.65 m

Katiié (Uusi sisunainen)

Lähtö: 75.1 kg

Lopullinen tavoite 69 kg

Suurin pudotus viime kerrasta:

Horsmankukka: -0.6 kg

Kuka savutti välitavoitteen ja kuka ei ?

1. sija =>… 3 …vkoa:.. Tiittari

2. sija =>… 4 …vkoa:.. Horsmankukka

3. sija =>… 8 …vkoa:.. Fivesome

4. sija =>… 9 …vkoa:.. Körömölli

5. sija =>… 10 …vkoa:.. Leidi

6. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-

7. sija =>… 11 …vkoa:.. Minlee

8. sija =>… 11 …vkoa:.. 05/2010

9. sija =>… 12 …vkoa:.. sarapäkki

10. sija =>… 13 …vkoa:.. Pihlajanmarja088

+ Katiié

Laihduttajia: 11

Painon muutos : -1.1 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 27.7 kg

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko seuraava etappi siinä joulun alusviikolla?

Miltä seuraavat painoennusteet näyttää?

Allakka- 77.6

Körömölli 87.6

Minlee 90.0

sarapäkki 66.3

Leidi 86.7

Horsmankukka 71.8

Pihlajanmarja088 71.9

05/2010 77.0

Tiittari 60.0

Fivesome 73.1

katiie 73.0

Vierailija
2/14 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei kuin nousta porskuttaa! Tänä aamuna se kilo lisää sitten täyttyi, nyyhkis :( Ja muka tavallisella syömislinjalla olen ollut. No okei, myönnän että eilen suutuspäissäni söin illalla herkuttelujuustoja ja pähkinöitä, kaipa niistä sellainen parisataa grammaa tuli..

No mutta, joulunalusviikolle tavoitellaan sitten ihan muuta kuin tämänpäiväisiä lukemia! Ei muuta kuin leuka pystyyn ja kohti uusia haasteita, täältä tullaan vaikka gramma kerrallaan!

Mukavaa syysviikkoa (ihanan lämmin oli äsken ulkoilla, 7 astetta!) - jokohan se talvi jossain tulla jolkottelee? Kiertotietä tulee, tänä vuonna :)

Tsemppausta kaikille, tämä viikko menee hyvin!

~Tiittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tu tavoite kuulostaa ihan hyvälle..aattelin ensintavoitella alempaakin painoa, mutta sitten muistui mieleen nää menot, hippalot ja pippalot joita ennen joulua on reilusti niin tuo taitaa olla vallan mainio lukema ;) ja jos nyt oikeesti pääsen alle niin saahan sitä laitettua sitten uutta tavoitetta taas..niinkuin viimeksikin ja sehän sitten jäi jo saavuttamatta :(!

Viikonloppu meni pikkujouluissa ja pojan synttärivieraita kestiessä, mutta ihmeen suopea vaaka on silti ollut ja tänään sujuikin sitten taas jo vallan mainiosti eli arki on koittanut, juhlat hetkeks juhlittu ja keskitytään taas keveeseen linjaan..

Tiittarille kovasti jaksuja jumiin/nousuun..tiedän tunteen ja se ei ole mukava, mutta kun taas lähtee laskuun niin se on niin kiva tunne, että sen vuoksi kantsii sinnitellä ;)!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

köris

4/14 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Leidi ja Köris! Ihanaa näin monen vuoden jälkeen taas "tavata". Maanantaisinko punnitaan vai miten? Aloitan siis ensi maanantaina tulosjahdin.

Olen sillä "muotikarppauksella" saanu tän kympin pois. Nyt on vähän tasaantunut ruokavalio, eli ruisleipää olen kyllä syöny. Tosi minimiin herkut ja suklaat ja sokerit. Paljon hedelmiä ja vihanneksia kuuluu ruokavalioon. Oikeaa voita, kermaa, punaista maitoa ja rasvaisia juustoja. Mutta ei niitä määräänsä enempää. Tietty lihaa ja kanaakin, raejuustoa ja rahkaa. Kananmunia menee kans erimuodoissa paljon. Kaloreita en oo laskenu enkä mitään proteiini-hiilari-rasva-suhteita. Ei jaksa semmosta :)

Koira pittää jonkin verran liikkeessä ja kerranviikossa pipolätkää.

Vierailija
5/14 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tällainen naamakirjassa kiertävä viesti:

""

Nyt kaikki laihduttamaan uudella ihmeellisellä HARPPAUS-dieetillä.

Syö mitä haluat, niin paljon kuin haluat. Harppaat vain pikkasen pidempiä askeleita, pikkasen nopeammin ja pikkasen useammin, niin läskit lähtee syömisestä tinkimättä. Tee päätös jo tänään ja aloita sinäkin HARPPAAMINEN!!!

""

:D :D :D

Iloista illanjatkoa, karpaten tai harpaten tai sekä että menetellen :D

terv. Tiittari (jonka painonnousu tänään pysähtyi - ei vielä laskua näkyvissä, mutta tänään ei enää nousua, JEEEEEE!)

6/14 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiié:Munkin moni tuttu on saanu karppauksella hyviä tuloksia ja itsekin sain jonkin aikaa sitten sillä hyviä tuloksia ja tälläkin hetkellä välttelen turhia hiilareita, mutten niin tiukkaa linjaa pidä nyt kun viimeks ;)!!

Tiittari:Vallan mainio piristys iltaan :D!!

Taas yks päivä onnistuneesti pulkassa..töissä söin 2konvehtia, kun niitä sinne pöydälle houkutukseks laitoin..eilen onnistuin ne välttämään, mut tänään kaveri ylisti niitä niin oli itekin maistettava ja tietty oikein kaksin kappalein ;), mut muuten meni vallan hyvin niin nou hätä :)!!

köris

Vierailija
7/14 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit minlee laittaa mulle 71,5 kg tavoitteeksi. Meidän vaaka näyttää periaatteessa vain puolen kilon tarkkuudella. On tosi vanha viisarivaaka, joten joskus olen ilmoittanut painon esim. 72,8 kg jos on ollut ihan siina puolikkaan ja kokonaisen välillä. Tuolla 71,5 kilolla oisin normaalipainon puolella, eli sikälikin se ois sopiva tavoite.

Tällä viikolla syömiset on menneet ok. Flunssa on vaivannut kohta viikon, ja kiire vielä pidempään. Ensi viikolla voisin taas ehtiä sinne uimaankin. Kerron tuloksia viimeistään lauantaina.

P

8/14 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karppauskeskustelu on menny ihan överiksi mediassa, ihan ärsyttää. En ole mikään fanaatikko, vaan uskon että on muitakin tapoja pudottaa painoa. Ja en edes ymmärrä noita enrginen ja mahtava olo karppaamalla keskusteluja. Mulla kait jossain vaiheessa alkoi tulla niin voimaton olo, että piti alkaa leipää syömään. Ja liiallisuuksiin menneessään vetää mielen maahan. Ja silmänaluset mustaksi...

Mutta kun olen tälle tielle lähtenyt ja se toimii niin jatkan maltillisesti pienillä harppauksilla etiäpäin. Tuo 10 lähti siis 3 kk:ssa. Kylläkin imetin samalla niin voi vaikuttaa osakseen sekin.

Mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
9/14 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin hektistä, että ei ole kerennyt kirjoittelemaan ja suustakin on mennyt alas mitä sattuu. Toisaalta paino on pikkuisen kuitenkin notkahtanut alaspäin, niin samapa tuo :) Tänään paino 75.6kg. Mulla on todellakin tarkoituksena lopullinen painonpudostus ja en hirveän äkkiä halua kiloja karistaa. Olen pienessä mielessäni ajatellut, että jos pääsisin ensi kesäksi vaikka lähemmäksi 70kg välietappia, niin se olisi hyvä. Siitä sitten lukuun 60kg kesäksi 2013 :) Tsemppiä kaikille urakkaan! :)

Vierailija
10/14 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla fivesomen kuulumisia pitkästä aikaa, ja vielä noin mukavia kuulumisia! Järkevästi olet tavoitteet asettanut, toivottavasti edistymistä tapahtuu edelleen.

Körömöllillä oli ollut mukava päivä, hienoa (ja lisää niitä!). Niin ja Pihlajanmarjalla hyvä viikko, jee! Paranemista lentsuun, mulla se on menossa nyt neljättä viikkoa ja vasta pari päivää on ollut sitä ISON nuhan aikaa. Kurjaa tuntea olonsa jatkuvasti kipeäksi.

Katiiè, mulla on pari sukulaista (ja yksi tuttavakin) jotka ovat jo vuosikausia, yksi vuosikymmenen, syöneet hiilihydraattitietoisesti terveyssyistä. Samalla on paino pudonnut, kellä enemmän, kellä vähemmän, mutta ihan "tarkoituksetta" kuitenkin. Nämä ruokavaliot ovat mun ajatuksissani sitä Oikeaa Karppaamista. Sitten tunnen myös niitä, jotka karppauksen varjolla siirtyvät syömään eläinrasvoja MUTTA vetävät siinä ohessa myös roskaruokaa siihen rasvaisuuteen perustuen (huomaamatta sitä valtavaa hh-pommia, joka niihin sisältyy). Ja sitten ihmetellään, miksi paino nousee.. Ja kolmantena on vielä ne hifistelijät, eli alle 20g/vrk hh-syöjät, joista olen ollut huomaavinani samaa mustasilmäisyyttä ja voimattomuutta kuin mitä kuvasit.. Ja vielä median uutisoinnit tähän päälle. Mitähän lie ollut eilen (vai toissapäivänä) iltapäivälehdissä, jompikumpi otsikoi KUN KARPPAUS MENEE PIELEEN. Lukiko kukaan?

Aamutuimaan ennätysuutisia kotirintamalta! Tänään vaaka teki sen, mitä en oikeasti vielä uskonut mahdolliseksi:

59,7 kg !!!!!!!!!

Ihanaa, mahtavaa, huippua! Kahtena päivänä korvasin lounaan Nutrilettin pussilla (löysin ne kaappini kätköistä :D) ja se taisi olla se tarvittava sysäys taas nestekierrolle yms - enhän minä tokikaan 1½kg ruokaa olisi mättänyt kahdella lounaalla mitenkään, eli pelkkä vatsantäytteen poisjäänti ei tuota selitä. IHANAA!

Tämän saa mun puolestani laittaa tämän viikon tulokseksi, ilomielin :D Viikonloppuna on taas ruoka- (ja juoma)juhlaa tiedossa, eli sunnuntaiaamun paino voi olla taas jotain muuta.. Mutta tätä lukemaa tavoittelen taas ensi viikoksi!

Jos tämä taso nyt pysyy aamupainossa viikon, pari, alan mittaamaan päiväpainoani. Tavoitteenanihan on painaa sen max 60kg ihan "normisti" eikä vain aamutyhjänä. Ajattelin mittailla työpäivän jälkeen, nyt kun työrytmini tasaantuu ja työpaikkaruokailu pysyy suunnilleen samantasoisena päivästä toiseen, pitäisi sen tuloksen olla aika "vakio" viikosta toiseen. Mutta ei mennä siihen vielä, ensin tavoitellaan aamupainon pysymistä viisikymmenluvulla :D

Ihanaa viikonloppua sisuttaret!

t. Tosi pirteänä töihin lähtevä

Tiittari, alle 60kg :)

Vierailija
11/14 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on +/- 0, eli eilen painoin sen saman 73,0. Tänään painoin vähä enemmän, mutta eilen jo aloitettiin isänpäivän vietot mun vanhempien luona ja kakkua tuli syötyä. Ja tänään tein kotona suklaakakun ja huomenna käydään tytön toisella papalla. No, maanantaina taas kevyemmin eväin :).Niin, ja hyvä on tuo munkin tavoite.

Karppauksesta on ollu puhetta. Minä en oo aatellu kokeilla, ruisleivästä en kyllä luovu :). Ja muutenkin aattelin jatkaa niin, että kaikki saa syödä vähän. Kunhan muistais tuon vähän... Ettei syö paljon, tai liian paljon :). Minä tiiän pari semmosta "karppaajaa", jotka ei syö pottua, riisiä, pastaa eikä ruisleipää, mutta valkosia jauhoja ja sokeria kyllä... Eikö tuo nyt mene vähän väärinpäin???

Ja Tiittari on päässy alle 60 kilon, siistiä :). Jospa minäkin joskus... Alle 70 kiloon ei olis kyllä kovin pitkä matka.

Vierailija
12/14 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sujunut laihdutus pitkiin aikoihin. Paino on vaan noussut ja noussut. Nyt viimesen parin viikon aikana olen saanut nousun pysäytettyä Nutriletin avulla, mutta en kuitenkaan ole saanut laskemaankaan. Viikot menee ok. ja paino vähän laskee, mutta viikonloppuisin se sitten nousee takaisin. Järkyttävä tulos on siis maanantailta 85,5kg. En olisi uskonut, että paino nousee enää koskaan noin korkealle, mutta minkäs teet siellä taas ollaan ja nyt on vaan löydettävä se laskeva suunta uudelleen.

Vierailija
13/14 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos on sama kuin horsmankukalla eli ei muutosta viime viikkoon. Eilen en edes konetta avannut, mutta samaa 74 kg näytti tänään kuin eilenkin. Jos meinaisin päästä edes lähelle seuraavaa välitavoitetta, niin jotain pitäis alkaa tehdä - ja saada muutosta aikaan.

Ensi viikolla ajattelin loppuviikosta ehtiä sinne uimaan. Flunssa vaivaa vieläkin jonkin verran, mutta jospa se jo siihen mennessä helpottaisi.

Tiittarille onnittelut (melkein) tavoitteen saavuttamisesta.

Allakalle erityistsempit!!! Mullakin on nyt painoa viisi kiloa enemmän kuin keväällä vähimmillään. Just tänään ajattelin, että oishan se nyt aika järkevää mahtua noihin vanhoihin vaatteisiin. Kun ne on ihan kivoja, eikä edes mitenkään älyttömän pieniä. Se vähän yli viisi kiloa jo varmasti auttaisi siihen.

Mutta vähintään yhtä hyvää tai parempaa viikoa teille kaikille!

14/14 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina paino oli 87.9kg ja vaikka jo sanoinkin, et tuo välietappi on monien pippaloiden vuoksi hyvä niin vois sitä sit kuitenkin laskea hiukan eli jos vaikka 86kg, kun nyt tuntuu sujuvan niin hyvin niin toivotaan, et sujuu sit niist pippaloista huolimattakin ;)!

Paljon ootte kirjoitelleetki, hienoa, mut nyt en jaksa enää kommentoida niihin, ku uni painaa eli

nyt nukkumaan, et pääsee taas aamul aikasin ylös!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi