Lopettakaa ylipainoiset kilojenne puolustelu!
Te olette törkeä näky ja siinä kaikki. Tietenkin aineenvahduntasyyt..
Kommentit (9)
huonosta käytöksestä, se voi olla elinikäistä ja jos on noin vittuuntunut kanssa ihmisten läskeistä on luultavasti muutenkin vittuuntunut elämäänsä ja elää 14,6 vuotta vähemmän kuin elämän rennommin ottava.
niin olenkin,enkä puolustele.
varo vaan,kohtalo kostaa.
Yleensä kukaan ei niitä juuri täällä puolustele, vaan päinvastoin...
Lääkitys ollut jo 2.v, mutta arvoja ei ole saatu kuntoon . Voit googlettaa kilpirauhasen vajaatoiminnan .
Sekin kannattaa arvon ap muistaa, että läski ei ole ikuista, mutta kusipäisyys on.
P.s Miltä osin sun persettä jaivaa muiden paino?
Laita silmäs kiinni tai pysy himassas, nuija!
Olen superläski, enkä puolustele läskeyttäni millään tekosyyllä. Olen hirveä herkkuperse, rakastan ruokaa ja herkkuja. Tykkään syömisestä ja napostelusta. Olen lihava ja sinun mielestäsi varmaan ruma.
Oma on elämäni, omat on valintani, tykkään itsestäni, ja annan muiden olla mitä on. En pyydä sinulta hyväksyntää olemassaololleni, mulle on sama vaikka kuinka tuomitsisit ja haukkuisit. Mulla on tämä elämä, ja olen siihen tyytyväinen. Jos vihaat mua, se on ihan sama mulle, niin kauan kuin jätät mut rauhaan.
Itse haluan kunnoittaa toisia ihmisiä, ja annan heidän olla sellaisia kuin ovat. En määritä toisen ihmisarvoa sillä onko ulkomaalainen, lihava, laiha, lyhyt tai pitkä, koulutettu tai kouluttamaton, rikast tai köyhä, terve tai sairas.
Ainoastaan sellaiset ihmiset eivät ansaitse kunnioitustani, jotka ajattelevat olevansa parempia ihmisiä (halveksuvat) kuin jotkut toiset kuten maahanmuuttajat, köyhät, työttömät, lihavat jne.
Edellisestä onkin tainnut mennä melkein kokonainen vuorokausi. Ihanaa, että av on aina näin ennalta-arvattava. :)
vastaus siihen kun joku valopää kuikelo kysyy että miksi, ja sitten kun vastaat siihen parhaan tietosi mukaan, olet puolustelija.
Älkää vittu sitten kyselkö läskeiltä miksi olet läski! Tai miksi et laihduta! Ei kukaan HALUA puolustella itseään millään lailla, jos elämä ja laihduttaminen olisi helppoa kukaan ei olisi lihava!
Jos itse olet laiha, ole siitä onnellinen ja anna läskien olla rauhassa!