Jutta myy asuntoaan. Mitäs tykkäät?
Kommentit (45)
Miksiköhän keittiön lattia on muovia??
Minun silmiin näkyy kyllä olevan samaa laattaa kuin ruokailutilassa ja olohuoneessa.
Ja en välitä laattalattioista. Enkä pohjastakaan kauheasti, paitsi saunakerroksesta kivoilla näköaloilla. Mutta jossain määrin pidän tuosta (useimpien kauhistelemasta) talon ulkonäöstä ulkoapäin. :)
mutta miten kylpyhuone kuuluu tuossa talossa siivota oikea oppisesti? Kiviin kertyy pölyä ja kosteutta niin pitääkö ne kivet tasaisin ajoin pestä käsin jotta ne pysyvät puhtaana? Miten siivous tapahtuu teknisesti?
Oikeaan kysymykseen vastauksena, jollain tapaa talon ulkonäkö viehetti, mutta musta-valkea sisustus ei näyttänyt kodikkaalta.
Aika huikea rakennus. Ei tosin näyttänyt yhtään kenenkään KODILTA. Ja mä olen sellainen siivousneurootikko, että joutuisin pysähtymään kymmenen sentin välein joko hinkkaamaan sormenjälkiä tai noukkimaan pölyhippusia kiiltäviltä pinnoilta. Tosin Jutallahan nyt käy tietysti siivooja. Tai useampi. Mutta kaunista, sitä ei käy kieltäminen.
mutta miten kylpyhuone kuuluu tuossa talossa siivota oikea oppisesti? Kiviin kertyy pölyä ja kosteutta niin pitääkö ne kivet tasaisin ajoin pestä käsin jotta ne pysyvät puhtaana? Miten siivous tapahtuu teknisesti?
Oikeaan kysymykseen vastauksena, jollain tapaa talon ulkonäkö viehetti, mutta musta-valkea sisustus ei näyttänyt kodikkaalta.
nro 41, se siivousneurootikko
Jännä että nää julkkikset rakentaa suurella rahalla taloja, mutta koteja niistä ei osata tehdä.
mutta ihan tyylikäs. Itse en ihan noin "esillä" haluaisi asua, vaan hieman intiimimmin. Väreistäkin tykkäisin, tuo on niin kliinistä ja ylimietityn oloista.
Tykkäisin. Ei vaan koskaan ole tuollaisia rahoja. Ja mitä kylmyyteen tulee: eihän tuota sisustuksineen myydä. Tottakai on siivottu pois kaikki vähänkään henkilökohtaiseen viittaava, se nyt vaan on nykyajan trendi näissä asuntoilmoituksissa. Kallis kohde, sen pitää antaa vaikutelma siisteydestä ja tietynlainen "tyhjä taulu" fiilis, niin se menee kaupaksi.
siten kauniimpi ja piha laitettu niin ottaisin ilomielin. Rakastan tuollaista sisustusta, noilla miljoonan talokauppoja tekevillä on varaa palkata siivooja joka viikoksi pesemään niitä kiviä. Ja valkea, italialaiset laattalattiat on meillä jo nykyisessä, tykkään!
Ei ollenkaan uskoisi, että kätkee sisälleen noin mauttoman sisustuksen.
nro 41, se siivousneurootikko
enkä ole edes neuroottinen siivooja. Pelkät poreammeen suuttimet jo sinänsä kaikkine möhnineen ällöttää, mutta noi kivet.. pakkohan ne on nostella ja tiskata kaikki yksitellen aina kun pesee sieltä alta lattian.
Tuollaisen talon olettaisi olevan sisältä todella valoisa ja ilmava. Vaikutti vähän tukkoiselta ja sokkeloiseltakin. Keittiöstä pidin ja lattia oli kaunis, mutta itse en ole niin innokas siivooja että sellaisen ottaisin. Poreamme oli kamalan näköinen, mutta ainahan ne taitavat olla.
Jos esim. ruokailutilan vieressä olevat kaapit olivat kiintokaappeja,purkaisin ne.
pitääkö hankkia jarrusukat ja sit joku pedo kurkkii siellä ikkunan takana, eikä edes suojaan pääse.
Ei kiitos ei.
mutta juuri siksi mun mielestä hieno :)
Tosin mä en ole koskaan tajunnutkaan älvsby/jukka/mitänäitänyton13tusinassa-pakettitaloja. Kannus-talot on ihan erityinen kammotus ;)
Ja joo, itse asun 70-luvun laatikossa, johon tosin onneksi on tehty kattoremppa, ettei ole enää tasakattoinen, mutta ei se silti ulkonäöltään mun silmää hivele. Kaikkeen ei vaan ole rahaa :)
että jonkun muunkin mielestä tuo talo on ulkoa hieno. Vastasin ensin ja luin ketjun loppuun sitten, ja huomasin, että lähes kaikki vastaajat olivat ensimmäisten viestin tavoin inhonneet talon ulkonäköä. #29
mutta juuri siksi mun mielestä hieno :) Tosin mä en ole koskaan tajunnutkaan älvsby/jukka/mitänäitänyton13tusinassa-pakettitaloja. Kannus-talot on ihan erityinen kammotus ;) Ja joo, itse asun 70-luvun laatikossa, johon tosin onneksi on tehty kattoremppa, ettei ole enää tasakattoinen, mutta ei se silti ulkonäöltään mun silmää hivele. Kaikkeen ei vaan ole rahaa :)
että jonkun muunkin mielestä tuo talo on ulkoa hieno. Vastasin ensin ja luin ketjun loppuun sitten, ja huomasin, että lähes kaikki vastaajat olivat ensimmäisten viestin tavoin inhonneet talon ulkonäköä. #29
Sisältäkään en tykkää kuin poreemmeesta.
Ymmärrän kyllä että maksaa mutta en tykkää
hinttiparille :) En oikein miellä lapsiperheen kodiksi. Tosiaan puhtaana pitäminen olis melkonen työ ja ikkunan pesut...
siis kolme kerrosta!?! Ei missään nimessä mulle.
Olemme modernin ystäviä ja tuo sopis meille kuin nyrkki silmään.
Toki moni palstamamma kakoo tuon ilmestyksen edessä, me ei :)