Jutta myy asuntoaan. Mitäs tykkäät?
Kommentit (45)
Tulee mieleen, onko tuolla edes asunut kukaan.
mutta jotain tuollaista odotinkin Jutan kodilta.
Ulkoapäin aikamoinen linnunpönttö :)
Jatkuvasti sais pyyhkiä sormenjälkiä tai varoa.
Oliskohan jo vuoden päivät kasassa....
Sisällä liukkaan näköistä ja liian väritöntä, mutta on ihan hieno.
mutta oma maku puuttuu, eli vaikuttaa kuin taloa asuttaisivat eilen syntyneet ihmiset..
liian mustavalkoinen,ja noi kivet kylpyhuoneessa tosi oudot.
se karsii tosi paljon ostajia, joita ei muutenkaan tuossa hintaluokassa liiemmalti ole. Oikeasti, julkisivuremontin tuo tarvisi, mutta saako sitä edes tehdä? Meinaan noi arkkitehdit joskus tekee sopimuksia, joiden mukaan niin ei vaan saa muutella taloa.
Minimissään maalaus, vaikka ankea tuo siltikin olisi. Haettu eksotiikkaa, mutta ei tuo oikeasti näytä miltään ja vanhemmiten vaan rumenee tuollaisenaan. Eläköön ajattomuus!
pesutilat ei miellytä yhtään eikä lattalattia, mutta muuten sisätilat ok. Ulkoa vähän liian moderni omaan makuun, mutta omassa tyylissään kiva.
En tykkää kuusipaneeleista...
Sisältä ei ainakaan kovin kodikas.
Hintaa aivan liikaa, vaikka sisältä onkin tyylikäs!
ongelma on siinä että ei ole tuollaisia rahoja :) Ja vaikka olisikin, niin en käyttäisi niitä tuohon. Mutta ihan kiva sinänsä.
Tontti on kuitenkin iso. Leveämmällä pohjalla samat neliöt olisi saanut kahteen tasoon ja sovitettua mäkimaisemaan paljon tyylikkäämmin.
Varmaan yksi hienoimmista taloista mitä oon nähnyt. Niin sisältä kuin ulkoa
Jos mulla olis noin paljon rahaa, että saman hintaisen asunnos pystyisin ostamaan, en todellakoaan ostaisi tuota hirvitystä!
Pimeässä tuolla asutaan kuin akvaariossa, ellei sitten laiteta verhoja kiinni. Mahtaako portaikon valtavissa ikkunoissa olla edes verhoja?
aivan hirveä tekele, mutta sisällä viihtyisin ihan varmasti, onneksi ei ole edes varaa haaveilla.
mutta en osaisi asua noin kliinisessä ympäristössä. Miltähän tuo sama talo näyttäisi, kun meidän roinat räjäytettäisiin sinne... ;D
Ulkoa vähän erikoinen, ei mun makuun. Mutta sisältä todella makee! Eikös toi ole ollut myynnissä jo jonkun aikaa...?