Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheat Clomit?

Vierailija
07.11.2011 |

Tiedän että tästä aiheesta löytyy useita keskuteluja googlen avulla, mutta toivoisin silti tuoreita kokemuksia. Meillä on yksi helposti ja nopeasti tärpännyt lapsi, toista ei vain kuulu. Verikoe näytti, että ovista ei ilm. tapahdu ja nyt Clomit 50 mg kerran pvässä kokeiluun. Mikään muu ei oikeastaan mietitytä, kuin ne kovat sivuoireet. Päänsärky ja vatsakivut lähinnä. Onko täällä ketään, joka olisi käyttänyt ko lääkettä? Millaisia oireita sait? Minulla äärettömän herkkä vatsa+laktoosi-intol. ja pelottaa jo kunnolla minkälaiset kivut clomeilla saadaan. Kaiken kestää os tuloksena lapsi, mutta siltikin pelottaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan usemapi kuuri pelkästään ja sitten lisättynä siihen vielä pistoshoito, ei tulosta. Mutta siis minulle ei tullut mitään sivuoireita! Ollaan niin yksilöllisiä. Kaverilleni taasen tuli päänsärkyä ja kuumia aaltoja.

Minulle tuli vasta rankemmista hoidoista eli koeputki jutuista sivuoireita muttei nekään pahoja.

Vierailija
2/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan usemapi kuuri pelkästään ja sitten lisättynä siihen vielä pistoshoito, ei tulosta. Mutta siis minulle ei tullut mitään sivuoireita! Ollaan niin yksilöllisiä. Kaverilleni taasen tuli päänsärkyä ja kuumia aaltoja.

Minulle tuli vasta rankemmista hoidoista eli koeputki jutuista sivuoireita muttei nekään pahoja.

Voi että on rohkaisevaa kuulla, ettei kaikille tule oireita! Olen kyllä aivan varma että minulle tulee kaikki kauheimmat oireet ;)) Täytyy vain rohkaista mieli ja lähteä kokeilemaan. Eihän sitä tiedä vaikka säästyisi pahemmilta kivuilta yms :)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tullut raskauttakaan.

Yksityisellä (jonne siirryttiin) clomifenaja ei ilmeisesti enää käytetä, koska ovulaation vahvistamisen lisäksi ne myös ohentavat kohdun limakalvoa, joka puolestaan heikentää raskauden mahdollisuutta.

Ainakin minä sain toista lääkettä, nimeltään Femar. Raskaus alkoi vasta IVF-hoidosta.

Mutta ilmeisesti moni raskautuu myös clomifeneilla, eli kyllä mä kehottaisin kokeilemaan. Oireet kestää kyllä.

Vierailija
4/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä :) elä pelkää ja ressaa ennakkoon. Ja jos tulis jotain, päänsärkyä tai kuumia aaltoja, on ne ohimeneviä ja kestettävissä jos tuloksena on niinkin ihana asia kuin vauva! Rohkein mielin!

Vierailija
5/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3, tuollaista en olekaan kuullut aiemmin. Olen kyllä itse ajatellut Clomifeneillä olevan jokin yhteys keskenmenoihin, kun moni kirjoitti saaneensa plussan mutta myös km:n. Kiitos lääkkeen nimestä, joka voisi olla prempi, otan sen ylös itselleni! Pitää kysellä siitä lääkäriltä, jos Clomit eivät jostain syystä olekaan minulle oikea apu. Harmi ettei niistä ollut sinulle apua, mutta ihanaa että kuitenkin jokin tepsi :)

Nro 2, kiitos kovasti tsempistä! :) Niinhän se toki on, että eivät ne oireet jää hirvittäviksi ajoiksi päälle kuitenkaan. Ja tosiaan, toivottu tulos kyllä olisi kaiken arvoinen :) Kiitos vielä sinulle rohkaisevasta viestistäsi, merkitsee minulle paljon! :)

-ap-

Vierailija
6/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut oikeastaan mitään sivuoireita. Jos hakemalla haetaan, niin ehkä lieviä kuumia aaltoja/hikoilua.

Mutta 2 lasta olen niiden avulla saanut, ensimmäinen 2. kierrolla ja toinen 1. kierrolla.

Onnea matkaan, ap!

Vierailija
7/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut oikeastaan mitään sivuoireita. Jos hakemalla haetaan, niin ehkä lieviä kuumia aaltoja/hikoilua.

Mutta 2 lasta olen niiden avulla saanut, ensimmäinen 2. kierrolla ja toinen 1. kierrolla.

Onnea matkaan, ap!

Vierailija
8/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan, ap!

Vierailija
9/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan, ap!

Vierailija
10/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä clomikierrosta molemmat, ensimmäisellä kerralla sain heti kaksi tablettia päivässä kuurin ja silloin paino nousi 7 kiloa viiden päivän aikana, ei muita oireita

Toisella kerralla pyysin että koitetaan sillä yhdellä/päivä, ei mitään oireita ja vauva sai alkunsa taas heti.

Vierailija
11/11 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9, voi miten ihania kokemuksia sinulla! :) Toivon kovasti, että meillä olisi yhtä ihana onni matkassa. Kiitos kovasti! ?

Nro 10 (13), Voi että, aika hurja painon nousu noin lyhyessä ajassa! Sitäkin tämä lääke tosiaan voi aiheuttaa. Mutta aivan täydellinen tulos sinullakin ja vielä kahdesti :) Nyt on olo paljon toiveikkaampi ja positiivisemmalla mielellä jatkan tästä eteenpäin!

KIITOS kaikille teille, päiväni tuntuu heti paljon paremmalta! :) ?

-ap-