Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissänne perheitä, joissa äiti voisi tehdä Tyrnävän kaltaisen teon?

Vierailija
07.11.2011 |

Meillä on; mieheni eksä. Hän on epävakaa luonne ja hänen teoistaan ei koskaan voi olla varma.

Jokaista sanaa ja lausetta on mietittävä, koska ei tiedä, mistä vetää kilarit ja mitä kilareista seuraa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset menneet pilalle..eivät sellaisia kuin kuvitelin...lapsista ei kasva sellaisia kuin haluan

Harvan lapsista oikeasti kasvaa sellaisia kuin vanhempi haluaa. Minä en itse asiassa ole asettanut mitään tiettyjä laatukriteereitä lapsilleni vaan toivon heidän kasvavan omanlaisikseen, mutta onnellisiksi

Kukahan tässä perheessä on narsisti? Ainakin tämän kirjoittaja.

Vaikka olen ehdottomasti kunnollisessa maineessa eikä kukaan varmaan pidä mua outona. En ainakaan usko :)

Mutta mun narsistimieheni saa mussa aikaan halveksimisellaan ja hallitsemisyrityksillään aikaan niin valtavia raivon tunteita ja "kilareita" että voisin hyvin joku päivä tappaa hänet.

Periaatteessa en suunnittele lapsien murhaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten yhen murhan jälkivimmassa logiikka pelaa. Onhan se lapset tavallaan menneet pilalle tästä kaikesta, ei niistä tuu sellaisia kun mä nuorena kuvittelin "tuottavani". Ja jos isä on kuollut ja minä vankilassa, niin on varmaa että lapsista ei kasva sellaisia kuin minä haluan. Koska maailmassa ei ole toista sellaista kuin minä, kaikki muut kasvattaa väärin.

Vierailija
2/3 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ulospäin kaikki näyttää hyvältä. ELi jos jotain sattuisi, sitähän ei yleensä kukaan ulkopuolinen edes olisi voinut aavistaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen ehdottomasti kunnollisessa maineessa eikä kukaan varmaan pidä mua outona. En ainakaan usko :)

Mutta mun narsistimieheni saa mussa aikaan halveksimisellaan ja hallitsemisyrityksillään aikaan niin valtavia raivon tunteita ja "kilareita" että voisin hyvin joku päivä tappaa hänet.

Periaatteessa en suunnittele lapsien murhaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten yhen murhan jälkivimmassa logiikka pelaa. Onhan se lapset tavallaan menneet pilalle tästä kaikesta, ei niistä tuu sellaisia kun mä nuorena kuvittelin "tuottavani". Ja jos isä on kuollut ja minä vankilassa, niin on varmaa että lapsista ei kasva sellaisia kuin minä haluan. Koska maailmassa ei ole toista sellaista kuin minä, kaikki muut kasvattaa väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi