Älkää hyvänen aika vaan kirjoittako gradujanne ja rakentako talojanne!
Kommentit (11)
Kyllä naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä mahdollisimman halvassa vuokrakaksiossa kurppalähiössä. Koulutukseen nainen ei saa panostaa, se on pois perheeltä (=mieheltä). Samoin talon remontointi. Miehelle se aika pitää antaa, ettei vaan tapa lapsia!
me rakennettiin KAKSI taloa ja mä kirjoitin vielä siinä samalla väikkärinkin. Lisäksi yksi lapsista on vammainen.
Mut ei meillä silti oo palanut kuin takkatuli - eikä pala. Ratkaisu ei ole siinä, ettei ole ongelmia, vaan siinä, että ne tunnustaa ajoissa ja pyytää apua.
tapahtumaa päällekkäin.
Olisiko niin että mies raatoi talon kuntoon ja sortui lopulta taakan alle.
Ei ajalla ajattomalla väännetä gradua ja hoideta pientä vauvaa.
Olisiko tullut liian paljon liian lyhyellä aikataululla.
tapahtumaa päällekkäin.
Tuli taas kerran osoitettua että ihminen on rajallinen olento. Vuorokaudessa on 24 tuntia.
Selvää on että liian monta suurta tapahtumaa päällekkäin.
Siis oikeastiko paijaat sen miehen päätä??? Ja syyllistät äitiä opinnoista? Oikeasti? Olen ihan äimänä, että kaltaisiasi ihmisiä on :(
Helkkari, missä ihanne maailmassa eläisimmekään, kun kaikki ihmiset olivat näin yksinkertaisia. Mustaa ja valkoista laitetaan, kun käteni maalaa maisemaa...
ehkä tämän perheen äiti on suorittajatyyppi, joka nauttii siitä suorittamisesta ja tuloksista, ja perhe-elämä ei oikein sovellu suorittamiseen. Ehkä mies tosiaan jäi vähän liian vähälle huomiolle tai koki että hänen panostaan pidettiin itsestäänselvyytenä. Sellainen saattaa syödä ihmistä. Tietenkin on asiaa paremmin tuntematta mahdotonta sanoa mikä tähänkin tragediaan oli oikeasti syynä. Suomessa näitä tapahtuu tämän tästä, ja varmaan syitä on yhtä monta kuin tapaustakin.
Itse joskus mietin sitä, että jos oma mies alkaisi seota, niin huomaisinko minä?
Eiköhän ne ole yhdessä päättäneet että yritetään tuota stunttia. Ei olisi kannattanut. Ihan riittävän rankkoja on jo yhdistelmät
esikoinen - gradu
esikoinen - vanhan talon remppa
vanhan talon remppa - gradu
uutispimennosta :) Voisiko joku laittaa linkin?
uutispimennosta :) Voisiko joku laittaa linkin?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tyrnavan-tragedia-perheidylli-sarkyi-…
näinhän se menee