Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gallup: kauanko oli tavoitteena imettää ja kauanko sitten imetit?

08.11.2005 |

minulla oli tavoitteena 6 kk täysimetys ja siitä sitten olisin jatkanut osittaisimetyksellä niin pitkään kuin vauva olisi halunnut..

imetin kuitenkin sitten 3kk imetys ei loppunut omasta tahdostani.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut ihan samanlaisia tuntemuksia vaikka onnistuinkin sen 3kk täysimettämään.. kuten sanoin imetys ei loppunut omasta halustani. sen olen joutunut myös kokemaan miten ihmiset suhtautuvat tietämättä miksi en enää imetä.. ne kommentit tuntuu todella pahalta. ja se etten mistään ole löytänyt tietoa tai jonkinlaista lohdutuksen sanaa niille äideille jotka olisivat halunneet imettää mutta se ei jostain syystä onnistu..

Vierailija
22/26 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden kuukauden vaavi sai tissiä maistella, nauttien kuitenkin korviketta pääruokavaliona. Maitoa ei ole tullut missään vaiheessa muutamaa milliä enempää... :`(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kävi imetin täysin 2.5kk. Joku paikka tulehtu ja sain lääkekuurin ja imetys kiellon viikoksi. Imetin 4pv kerran illas ennen lääkkeen ottoa, mut poika aatteli et kaikki tai ei mitää. Eiku pullo käyttöö..

Vierailija
24/26 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ensimmäisen lapseni kanssa. Halusin kylläkin imettää kauemmin mutta tietyt tekijät teki suunnitelmasta toisen.

Lapsi oli syntymästään tehohoidossa vajaat pari viikkoa jossa yöt sai pullosta ruokaa. Joten huomasi kait aika aikaisessa vaiheessa että pullosta saa helpommin sen ruoan. Imetin 2kk jonka jälkeen neiti teki totaallisen kieltäytymisen. Jatkoin sitten jonkin aikaa lypsämällä mutta maidon tulo ehtyi.

Vierailija
25/26 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet kerrat kyllä pahoitin mieleni, muutenkin olen herkkä arvosteluille, saatikka sitten tuossa hormonimylläkässä :)

Kyllä ihmettelijöitä riitti kun 3kk vauvani saa pullosta ruokaa! Uimaankaan en voinut kesällä mennä ilman ihmetystä että miten voit uida kun imetät jne..

Kyllä sapetti välillä!

Vierailija
26/26 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nyt 4kk ja ensimmäisen viikon jälkeen ei ole ollut täysimetyksellä. Paino ei noussut. Maitoa ei heru ilman lääkettä jota olen nyt 3 kk syönyt (lopetin välissä ja lähes loppui maidon tulo).

Edelleen siis mennään osittaisimetyksellä. Kukaan ei ole onneksi tullut minulle ihmettelemään miksi ruokin pullosta.