Tuleeko kellekään muulle koskaan sellaista epäuskoa, että wow MÄ olen oikeasti ÄITI?!?
Tuntuu vieläkin välillä epätodelliselta, että mä olen äiti, mulla on lapsi.. se on vaan niin ihmeellistä. Lapsi on ihaninta, mitä minulle on koskaan tapahtunut - ja onhan sitä tähän ikään ehtinyt tapahtua ;) Tuleeko muille koskaan sitä epäuskoa että tää on ihan totta! (vai olenko vaan pimeä..)
T. +35 v äitiytensä aloittanut
Kommentit (14)
Tulee välillä vieläkin, vaikka lapsi on jo 6v :)
9v myohemmin vaan nautin aitiydesta.
Äitiys on kuitenkin hyvin tavanomaista, suurin osa naisista joskus tulee äidiksi. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ei omalla kohdallanikaan. Ihan oon samanlainen tallaaja kuin muutkin.
tuijottelin lasta ja olin aivan 'oooo'. ei siis vain kaksi vuotiaana. hoono soomi.
että minä, siis MINÄ, olen kahden ihanan lapsen äiti. Se tuntui joskus niin kaukaiselta ajatukselta :)
Varsinkin siinä kohtaan kun (esi)teini huutaa silmät vihaa leiskuen, että vihaan sua. Ja siinä kun ajelen ympäri kylää etsimässä 9 vuotiasta kotiin (kännykkä tietenkin kotona) kun pitäisi lähteä treeneihin ja silloin kun istuu kipeän kuopuksen kanssa päivystyksessä... siis varsinkin ja kyllä :)
että minä, siis MINÄ, olen kahden ihanan lapsen äiti. Se tuntui joskus niin kaukaiselta ajatukselta :)
mutta tänä viikonloppuna on tullut enemmänkin mieleen, että olen TOSIAANKIN äiti ja tätä työtä on julmetusti ja penskojen kasvattaminen vie joka hetken, eikä riitäkään.
Mulla tosin lapsia KOLME :D SE tuntui jo TODELLA utopistiselta ajatukselta joskus... :P
Olen ihminen, jolle lääkäri sanoi, ettet tule koskaan saamaan lasta.
Onneni ei lakkaa ihmetyttämästä!
t. kolmen äiti
että tuleeko?? ;) No todellakin, aika useinkin, lapset 1 ja kohta 3v.
Juuri tänään katsoin lapsiani ja ajattelin näin! :)
Voi niitä omia rakkaita! Ja lapset 3v ja 1v6kk.
Kaikki niin uutta ja ihmeellistä. Ja edelleen nuo lapset on parasta, mitä olen itse saanut aikaan. Moni muu on onnistunut paljon huonommin.
Mutta tosiaan.. tässä 10 vuoden aikana tuohon ajatukseen on jo tottunut. =0)
t. kolmen äiti, 38v.