Asiaa seksistä.. onko muilla samaa että
päivällä mun tekee hirveesti mieli kun ajattelenkin miestä mutta sitten illalla ei enää teekkään. Koko seksistä on tullut jotenkin pakkopulla mutta sitten kun sitä on niin aina sen jälkeen mietin että tätä täytyy tehdä useammin.
Joteenkin sen aloittaminen ja sen jälkeen pesytyminen tuntuu "rankalata" että mielummin vetäsi vaan peiton korviin.
Ja päivisin mun tekee mieli, jopa miehellekkin saatan puhelimessa sanoa että tänään illalla sitten ja kun taa silta tulee niin en olekkaan enää innokas.
Mikä avuksi?
Kommentit (7)
mutta en pysty.
Itse en enää tunne minkäänlaista himoa miestäni kohtaan. Hän on kuitenkin kiva ihminen ja lasteni isä, joten en halua nyt erotakaan.
Ainoastaan silloin olen innoissani seksistä hänen kanssaan kun ajatukseni ovat tarpeeksi kauan rellestäneet ihan toisessa miehessä. Silloin käytän sen mielentilan hyväkseni. Ja annan myös lähes aina pyydettäessä, ikään kuin ystävyyden osoituksena.
Mutta siis minun näkökulmastani vaikutat tosi kadehdittavalta, ap.
kiitos kysymästä.
Ehkä se, mitä/ ketä päivällä haluat ei ole miehesi vaan joku kuvitelma hänestä ja teidän välisestä yhteydestä. Todellisuus jää kakkoseksi, tietenkin. Vaikka oikeasti tosi on parempi kuin haave.
Mä olen muuten miettinyt sitä miksi rakastelun jälkeen täytyy varta vasten käydä pesulla. Eihän se mitään likaista puuhaa ole! :)
Kuulostaa aika tutulta.
päivällä mun tekee hirveesti mieli kun ajattelenkin miestä mutta sitten illalla ei enää teekkään. Koko seksistä on tullut jotenkin pakkopulla mutta sitten kun sitä on niin aina sen jälkeen mietin että tätä täytyy tehdä useammin.
Joteenkin sen aloittaminen ja sen jälkeen pesytyminen tuntuu "rankalata" että mielummin vetäsi vaan peiton korviin.
Ja päivisin mun tekee mieli, jopa miehellekkin saatan puhelimessa sanoa että tänään illalla sitten ja kun taa silta tulee niin en olekkaan enää innokas.
Mikä avuksi?
mutta en pysty.
Itse en enää tunne minkäänlaista himoa miestäni kohtaan. Hän on kuitenkin kiva ihminen ja lasteni isä, joten en halua nyt erotakaan.
Ainoastaan silloin olen innoissani seksistä hänen kanssaan kun ajatukseni ovat tarpeeksi kauan rellestäneet ihan toisessa miehessä. Silloin käytän sen mielentilan hyväkseni. Ja annan myös lähes aina pyydettäessä, ikään kuin ystävyyden osoituksena.
Mutta siis minun näkökulmastani vaikutat tosi kadehdittavalta, ap.
että et halua häntä ja seksin hetkellä ajattelet toisia miehiä? Haluaisiko hän erota, jos tietäisi? Jos vastaus on kyllä, niin olet aika saatanan kiero vaimo. No, toivottavasti miehesikin ajattelee sitä lähikaupassa näkemäänsä kaunista, nuorta, timmiä kassaneitiä sinua polkaistessaan. Win-win situation:)
eli pesulle pitää mennä kun en tykkää miten kaikki valuu reisille sen jälkeen.
Toi on varmaan totta eli mulla on jokin toinen kuva miehestä päivisin..ja sitten kun se on siinä niin en saa enää sitä samaa himoa siinä.
Eli päiväuneksin miehestäni :D ja kun sen saan niin en enää haluakkaan. Sitten kun harrastetaan seksiä niin sitä ihmettelee että miksi se oli taas muka niin vaikeaa...
Tämä meidän olisi vähän niin kuin esimerkkinä siitä, että ei erota "liian helposti". Meillä on ystävyyttä ja hyvää tahtoa toisiamme kohtaan. Seksistä minä saan eniten irti työkaveriani ajatellen ja mies kai sitten sitä Lidlin kassaa, mutta joka tapauksessa toisiamme panemme ja yhteisen elämän jaamme. Lapset tietysti ovat molemmille se ykkösasia.
Onko tämän kirjoittajan pointti siis että pitää erota heti kun tulee särö eroottiseen intohimoon? Mielelläni kuulisin enemmänkin pohdintaa tähän mielipiteeseen.
mutta en pysty. Itse en enää tunne minkäänlaista himoa miestäni kohtaan. Hän on kuitenkin kiva ihminen ja lasteni isä, joten en halua nyt erotakaan. Ainoastaan silloin olen innoissani seksistä hänen kanssaan kun ajatukseni ovat tarpeeksi kauan rellestäneet ihan toisessa miehessä. Silloin käytän sen mielentilan hyväkseni. Ja annan myös lähes aina pyydettäessä, ikään kuin ystävyyden osoituksena. Mutta siis minun näkökulmastani vaikutat tosi kadehdittavalta, ap.
että et halua häntä ja seksin hetkellä ajattelet toisia miehiä? Haluaisiko hän erota, jos tietäisi? Jos vastaus on kyllä, niin olet aika saatanan kiero vaimo. No, toivottavasti miehesikin ajattelee sitä lähikaupassa näkemäänsä kaunista, nuorta, timmiä kassaneitiä sinua polkaistessaan. Win-win situation:)
Molemmilla, pakkopulla-asteella ei tosin olla, mutta ihan selvästi seksiä pitäisi harrastaa päivällä tai aamulla. Illalla on jo liian väsy ja halutkin jotenkin pienemmät.