Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni kännipäissään hiplaili miestäni eikä tunnusta mitään..

Vierailija
15.10.2011 |

Luotan mieheeni 100 prosenttisesti, on mies joka ei todellakaan hörhellä ja puhuu aina liiankin totta. Meillä ei ole salaisuuksia ja olemme todellakin sekä aviopari että myös parhaat ystävät..

Ystäväni on äärettömän hyvä ystävä, muutaman vuoden ajan olemme jakaneet arjen ja perheemme ovat myös läheiset.

Kerroin tälle ystävällemme eilen, että tiedän hänen hiplailuistaan mieheeni ja ystäväni suuttui pahanpäiväisesti.

Sanoo, että mieheni valehtelee ja minä olen hullu ja hermoheikko. Lähti meiltä ovet paukkuen ja nyt ei soita eikä vastaa puheluihin..

On se jännää tämä elämä..=((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni mies hiplaili mua salaa ja koitti ihan puoliväkisin saada mut kanssaan sänkyyn. Koskaan ystäväni ei olisi miestään epäillyt, vaikka olisin kertonutkin. Siksi koitin hiljaisuudessa päästä eroon ja tiedän ettei ystäväni uskoisi, vaikka päälle 10v. ystäviä ollaankin oltu.

Joten kaikessa luottamuksessasi niin kuuntele kumpaakin tai pyydä kumpikin saman pöydän ääreen. Tosin taisit jo ystävääsi syyttää ja loukata. =(

Vierailija
2/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, näin se vaan on. Olen itse tavannut useammankin sataprosenttisesti luotettavan vakiintuneen miehen, ja heti ensimmäisenä mahdollisena yönä on käynyt kova, epätoivoinen tinkaus.

Minulla noin kymmenen töihin liittyvää ulkomaanmatkaa vuodessa, joten tiedän mistä puhun.

En itse luota yhteenkään mieheen sataprosenttisesti. Edes omaani, vaikka sitoutunut onkin. Olen nähnyt liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheeni 100 prosenttisesti, on mies joka ei todellakaan hörhellä ja puhuu aina liiankin totta. Meillä ei ole salaisuuksia ja olemme todellakin sekä aviopari että myös parhaat ystävät.. Ystäväni on äärettömän hyvä ystävä, muutaman vuoden ajan olemme jakaneet arjen ja perheemme ovat myös läheiset. Kerroin tälle ystävällemme eilen, että tiedän hänen hiplailuistaan mieheeni ja ystäväni suuttui pahanpäiväisesti. Sanoo, että mieheni valehtelee ja minä olen hullu ja hermoheikko. Lähti meiltä ovet paukkuen ja nyt ei soita eikä vastaa puheluihin.. On se jännää tämä elämä..=((

Eli ystäväsi reaktiosta päätellen hän on oikeasti hiplaillut miestäsi.

Hänen syyttely ja syyttäminen kertovat vain siitä, että hän on todellakin toiminut niin ja että hän on häpeissään ja nolona että sinä tiedät siitä.

Yritä vielä jutella ystäväsi kanssa rakentavasti. Jos haluat olla vielä ystävä, niin sinun täytyy vain antaa anteeksi hänelle känni mokailu ja tehdä selväksi, että jatkossa et hyväksy sellaista toimintaa ystäväsi taholta.

Vierailija
4/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen naisena monta kertaa salaa hiplannut ystävieni miehiä. Aina olen saanut viedä puuhan loppuun. Mitä pahaa jos tämä ei jatku myöhemmin?

Itse saan tässä puuhassa myös orgasmin.

Vierailija
5/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheeni 100 prosenttisesti, on mies joka ei todellakaan hörhellä ja puhuu aina liiankin totta. Meillä ei ole salaisuuksia ja olemme todellakin sekä aviopari että myös parhaat ystävät.. Ystäväni on äärettömän hyvä ystävä, muutaman vuoden ajan olemme jakaneet arjen ja perheemme ovat myös läheiset. Kerroin tälle ystävällemme eilen, että tiedän hänen hiplailuistaan mieheeni ja ystäväni suuttui pahanpäiväisesti. Sanoo, että mieheni valehtelee ja minä olen hullu ja hermoheikko. Lähti meiltä ovet paukkuen ja nyt ei soita eikä vastaa puheluihin.. On se jännää tämä elämä..=((

Eli ystäväsi reaktiosta päätellen hän on oikeasti hiplaillut miestäsi.

Hänen syyttely ja syyttäminen kertovat vain siitä, että hän on todellakin toiminut niin ja että hän on häpeissään ja nolona että sinä tiedät siitä.

Yritä vielä jutella ystäväsi kanssa rakentavasti. Jos haluat olla vielä ystävä, niin sinun täytyy vain antaa anteeksi hänelle känni mokailu ja tehdä selväksi, että jatkossa et hyväksy sellaista toimintaa ystäväsi taholta.

Vierailija
6/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ystäväsi reaktiosta päätellen hän on oikeasti hiplaillut miestäsi. Hänen syyttely ja syyttäminen kertovat vain siitä, että hän on todellakin toiminut niin ja että hän on häpeissään ja nolona että sinä tiedät siitä. Yritä vielä jutella ystäväsi kanssa rakentavasti. Jos haluat olla vielä ystävä, niin sinun täytyy vain antaa anteeksi hänelle känni mokailu ja tehdä selväksi, että jatkossa et hyväksy sellaista toimintaa ystäväsi taholta.

Vierailija
7/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni oli hiplannut pöydän alla jalallaan miestäni samalla kun mies jutteli muille kavereille. Mies oli ensin ollut tosi ihmeissään niistä jalkajutuista ja ajaetellut vitsinä kunnes oli älynnyt että hiplailussa on "tosi kyseessä". Oli siinä käskenyt ystävääni lopettamaan ja ystäväni oli lopettanutkin.

Mies kertoi tästä minulle, minä ystävälleni ja ystävä suuttui..

t. ap

Vierailija
8/9 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni oli hiplannut pöydän alla jalallaan miestäni samalla kun mies jutteli muille kavereille. Mies oli ensin ollut tosi ihmeissään niistä jalkajutuista ja ajaetellut vitsinä kunnes oli älynnyt että hiplailussa on "tosi kyseessä". Oli siinä käskenyt ystävääni lopettamaan ja ystäväni oli lopettanutkin. Mies kertoi tästä minulle, minä ystävälleni ja ystävä suuttui.. t. ap

Vierailija
9/9 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN VOITTE HARRASTAA KUUMAA LESBOSEKSIÄ!