Minkälainen perhe olemme tämän päivän ruokailun perusteella?
Aamupala: voisarvi, kahvia aikuisilla / maitoa lapsilla.
Lounas: vuohenjuustosalaatti, patonkia.
Välipala: Mansikoita, omenoita.
Päivällinen (syödään n. klo 19): Kanaleikettä, tuorepastaa, tuoresalaattia. Aikuisilla viiniä, lapsilla maitoa.
Iltapalaa ei täällä syödä.
Kommentit (9)
Perhe, jonka jäsenet (ainakaan kasvavat lapset) eivät harrasta urheilua ;). Mun olisi hirmu vaikea kuvitella, että meidän lapset jaksaisivat juosta treeneissä voisarven voimalla. Muuten varmaan olett ihan tavallinen espoolaisperhe?
Mitäänsanomaton juutalais perhe täysiä turhantoimittajie ainakin olette, elätte symbioosissa toistenne kanssa ja olette suunnattoman uteliaita.
ap
Entä tää:
_kinkkuvoileipä ammiaisella
- jugurttia ja mysliä luonalla, minä, mies söi leipää ja kananmunan, lapsi keitettyä pinaattia ja voikkarin
- illaksi lampaanpaisti, paistinperunat ja savoijinkaalia
-iltapalaksi lapselle jukurttia
Teini(poiki)en perheessä ei selvittäisi moisella tai nämä söisivät sitten myös muualla.
Ei kyllä meidänkään kasvavat lapset tuolla sapuskalla pärjäilisi. Asutteko ulkomailla? Jotenkin epäsuomalainen ruokavalio ja ruokarytmi, jos ette sitten ole jotain "hifistelijöitä". Mä veikkaan, että olette expatteina jossain... hmm... sanotaan nyt vaikka Ranskassa tuon voisarven, patongin ja viinin perusteella! :)
täysiä turhantoimittajie ainakin olette, elätte symbioosissa toistenne kanssa ja olette suunnattoman uteliaita.