Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttavatko hiusten hoito-ja muotoilutuotteet muille iho-ongelmia?

Vierailija
06.11.2011 |

Siis finnejä, epäpuhtauksia, kutinaa yms.?

Poishuuhdottavat shampoot ja hoitoaineet suunnilleen menevät mulla, mutta joka ainoa kokeilemani hiuksiin jätettävä hoitoaine, suihke, latvojenhoitotuote, muotovaahto, vaha, hiuslakka ja ihan mikä tahansa aiheuttaa aivan mielettömät teinifinnit kaulan sivuilla, ohimoilla, niskassa ja hiusrajasas. Siis aivan älyttömän ärsyttävää. Tämä riippumatta merkistä ja hinnasta. Useimmat kampaamotuotteet on kokeiltu läpi ja markettituotteita en ole edes viitsinyt kokeilla vuosikausiin.

Mulla on luonnostaan tyypillinen suomalainen, liukas ja pehmeä hiuslaatu, joten muotoilutuotteita tosiaan tarvittaisiin, mutta niiden käyttö pitää siis tosiaan rajoittaa vain siihen, kun on menossa juhliin yms., ja pestä hiukset välittömästi kotiin tultua.

Onko muita kohtalotovereita, ja miten olette ratkaisseen ongelman? Hyvä leikkaus on tietenkin tärkeä, mutta onko kukaan kokeillut esim. itsetehtyä suolavesispraytä jota kampaajani just eilen suositteli allergikoille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ratkaissut ongelman käyttämällä hajusteettomia tuotteita.

Vierailija
2/6 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka toinen päivä ja kaikki tuotteeni ovat hajustettomia nykyään. Jokin hiusmaski on hajustettu. Sen jälkeen kun poistin kaikki hajusteet, niin olen pystynyt taas käyttää jonkin verran hajustettuja tuotteita. Eli uskon, että elimistölläni on tietty raja, paljon se pystyy ottamaan vastaan hajustetta.

Mitään hengitystieoireita minulla ei ole. Yleensä kun sanotaan, että hajusteet viittaisivat astmaan.

Vierailija
4/6 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla päänahka oireelee heti jos laitan siihen jotain hajusteellista! kutina on sietämätön..

käytän vain hyväksi todettuja, kampaamotuotteita joissa ei ole väriä/tuoksua.

Vierailija
5/6 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla päänahka oireelee heti jos laitan siihen jotain hajusteellista! kutina on sietämätön.. käytän vain hyväksi todettuja, kampaamotuotteita joissa ei ole väriä/tuoksua.

että en ole muuten herkkä, käytän hajuvettä deodoranttia jne.. päänahka on herkistynyt ilmeisesti ajansaatossa, kotivärjäyksillä yms..

Vierailija
6/6 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teille siis finnejä ja kaikenlaisia pahkuroita näistä tuotteista, vai kutinaa ja hilseilyä? Mun pahin ongelmani ovat tuotteista aiheutuvat finnit. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi