Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla itselläsi joululahjatoive? Mitä toivot?

Vierailija
06.11.2011 |

Minusta on ollut mukava lueskella ihmisten joululahjatoiveita. Mitä sinä toivot itsellesi lahjaksi tänä jouluna? Jollet toivo mitään, miksi et?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuosta Kindlestä tulikin mieleen, että voisin pyytää jonkun kirjan tuonne mun puhelimeen luettavaksi. Ei veis kotonakaan tilaa ja olis mieluinen.

Vierailija
22/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa toivon, että mies veisi mut johonkin matkalle. Ihan sama minne, vaikka Kouvolaan, mutta jos mies kerrankin ottaisi asiakseen tehdä kaikki järjestelyt.

En kaipaa mitään tavaraa, mielummin ottaisin vaikka hierontaan kymmenen kerran kortin tai kasvohoidon tai hotelliyön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrymoppia olen pukilta pyytänyt. Ja toista koiraa toivon. Jäänee saamatta koska tiedän pukin budjetin suht tarkkaan eli jos äiti saa näyttelyelukan niin muu perhe ei saa mitään :-D

Vierailija
24/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta suunnitteilla on lähtö Vantaalta Mikkeliin omakotitaloon järven rannalle..=))

Vierailija
25/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostakin matkasta olisin erittäin iloisesti yllättynyt.

Kaikista paraslahja olisi jotain mukavan rakasta, josta tulisi kyynel silmiin. Jotain mitä en osaisi odottaa, saati keksiä.

Vierailija
26/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi 1 kirjan ja 1 oikein hyvän konvehtirasian. Muut lahjat voisivat olla lahjakortteja tai köyhien avustamisia tai joku voisi siivota meiltä turhan roinan kirppikselle/kaatikselle, pääsääntöisesti lahjoja...

Just samaa mieltä.

Vierailija
27/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisin ratkionnellinen, jos joku lupautuisi meille yöksi tai viikonlopuksi kaitsemaan lapsia niin, että voitaisiin miehen kanssa kerrankin ottaa oma parisuhdeilta/viikonloppu. Jos saisin koko viikonlopun, varaisin miehelle ja itselleni vaikkapa viikonloppureissun Barcelonaan tai Lontooseen.

Vierailija
28/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon tyttölasta. Mutta koska en sitä tule koskaan saamaan, niin turhaahan tämä toivominen on :(

En toivo mitään muuta. Koska mitään muuta en niin paljon halua.

Vierailija
29/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito- tai hierontalahjakortti ja iPad.

Vierailija
30/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon korurasiaa, korvakoruja, villasukkia tai lankaa, että voin tehdä itse ja pyjamaa/yöpaitaa ja uutta puhelinta.

Jännittää, mitä saan mieheltä (1. joulu yhdessä).

Vierailija
31/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viimekin vuonna, mutta silloin mun lapsi oli isällään. Tänä vuonna lapsi on mulla joulun, ja toivon että miesystäväkin tulee. Ei olla lapselle vielä esittäydytty parina, vain kavereina. En toivo mitään materiaa, vain sen että saisin rakkaimpien kanssa viettää joulun.

Vierailija
32/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvikuppipareja ja pullalautasia 2kpl.

Tuo kirja ja konvehtirasia oli ihana toive!:)

Vierailija
33/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata mutta ennenkaikkea jotian mitä mies keksisi ihan itse. Ihan sama mitä mutta jokin sellainen minkä eteen näkee vaivaa, edes miettisi mistä tykkään.

Vierailija
34/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojeni mukaan. Toivomistani materiaaleista. Hän on ompelualalla. On luvannut tehdä.

Vierailija
35/37 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie toivosin tieto konetta, netti yhteyttä, maksu tv-kanavia, ajo korttia+autoa sekä pensa rahhaa

Vierailija
36/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itse ostaa mitä tarvitsee, eihän se ole se pointti, kun joku ihmetteli miksei osta itse mitä tarvitsee. Mutta jos joku lahjatoivetta kysyy, niin kyllä minä mielellään toiveena kerron oikeasti sellaisen toiveen mitä satun tarvitsemaan juuri sillä hetkellä. Vaikka sen uuden yöpaidan tai jonkun uutuuskirjan. Jos sanoo, ettei ole mitään toivetta, niin todennäköisyys saada joku turha kukkamaljakko tai vastaava kasvaa ;) Aineettomat lahjat on kyllä minusta parhaimmat, vaikka joku lahjakortti hierojalle (vaikka voisihan sinnekin ihan itse sen ajan varata, ajattelee taas ne kyynikot).

Vierailija
37/37 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ompelukoneen, nykyinen on huono. En sitä saa, joten pitää ostaa itse, kun vain tietäisi minkälaisen

- iPadin; ilmankin pärjään enkä itse osta, siksi olisi kiva saada se lahjaksi