Onko sinulla itselläsi joululahjatoive? Mitä toivot?
Minusta on ollut mukava lueskella ihmisten joululahjatoiveita. Mitä sinä toivot itsellesi lahjaksi tänä jouluna? Jollet toivo mitään, miksi et?
Kommentit (37)
Lisäksi paria hyvää kirjaa loma-ajaksi. Siinäpä se. Koruja en varmaan saa, mutta kirjoja kyllä aina. :)
ja lautaa :D sekä teevedenkeitintä..jos saa toivoa mielinmäärin niin uusia pyyhkeitä(laadukkaita), lahjakortti kasvohoitoon/hierontaan,yöpuku, joku kaunis kaulakoru tai rannekoru, kirja. lahjakortti elokuviin tai ravitolaan :D
Lahjakortti Intersportiin olis kans kiva, että sais uusia jumppavaatteita.
Harmi vaan, ettei mulle kukaan osta mitään.
ihan vapaasti , siis hinnasta riippumatta oliskin aika pitkä lista..
olohuoneeseen linoleumlattia, musta tai punainen nahkasohva, punainen tai turkoosi retrojääkaappi, punainen villakangastakki, sinivihreät mokkabootsit, oma läppäri, kaksi sisustuslehden vuosikertaa, kirjoja, aterinsarja, astioita jne.
Mutta pikkubudjetin toiveet on joku kirja tai sisustuslehden numero, vähän herkkusuklaata, marmeladia ja lakua, mutta eniten rauhallista ja kiireetöntä yhdessäoloa perheen kanssa ja vieraitakin olis kiva saada kylään
Paitsi 1 kirjan ja 1 oikein hyvän konvehtirasian. Muut lahjat voisivat olla lahjakortteja tai köyhien avustamisia tai joku voisi siivota meiltä turhan roinan kirppikselle/kaatikselle, pääsääntöisesti lahjoja...
Mutta toivon, ettei puolisoni saa alkoholia lahjaksi, ettei taas käyttäydy tyhmästi lasten nähden.
Meillä ostetaan aina hirveästi lahjoja Lahjojen ostaminen on etenkin äidilleni sydäntä lähellä. Mä toivon seuraavia, näistä saa sitten lahjanantajat poimia vinkkejä:
- suklaata
- sarjakuvia
- villaisen Buffin
- isomman valurautapannun
- Ruskovillan vetskarillisen aluspaidan
- pari uuden 24h-sarjan teekuppia
käytännön lahjatoivetta tulee mieleen:
kunnollinen urheilukerrasto (tän taidan ostaa kyllä itse :))
uusi nahkalaukku kun entinen alkaa vedellä viimeisiään
Todennäköisesti tulee lahjakortti alusvaateliikkeeseen sekä johonkin hemmotteluhoitoon, miehen vakilahjat ja hyvät sellaiset.
muutama tietty syksyn uutuuskirja. Itse valitsen ja mies maksaa. Muuten on ihan sama saanko lisäksi jotain vai en. Itse mielelläni ostan lahjoja, miehen lahjatoiveet kysyn kyllä tarkkaan etukäteen, ettei tule hutiostoja. Harrastukset menee hänellä jo niin hifistelyasteelle etten pysy perässä.
Miksi toivotte noita lahjaksi? Miksi ette osta itse? Ostatteko kuitenkin samanarvoisia lahjoja muille?
Ymmärrän, jos joku haluaa lahjaksi yllätyksen, tai jotain käsintehtyä. Miksi ihmeessä haluatte jonkun toisen ostavan teille jotain tavaraa?
Miksi toivotte noita lahjaksi? Miksi ette osta itse? Ostatteko kuitenkin samanarvoisia lahjoja muille?
Ymmärrän, jos joku haluaa lahjaksi yllätyksen, tai jotain käsintehtyä. Miksi ihmeessä haluatte jonkun toisen ostavan teille jotain tavaraa?
Ei ole kyllä varaa ostaa itse noita kaikkia.
En osta noin kalliita lahjoja kellekään, ei ole varaa. Mutta äitillä on!
pyytänyt mieheltä lahjaksi stressipalloja :D Eli siis sellasia puristeltavia. Ei muutenkaan käytetä kauheesti rahaa toistemme lahjoihin, mies ei oo vielä sanonut mitä haluaa lahjaks
ja oon tumpelo... hieronta lahajakorttia...
Hyvä kysymys ja kiva ketju. Mulla ei ole mitään toiveita, mutta jos arvaan, niin ainakin mun vanhempien osalta mun pitäis keksiä ja ostaakin vielä itselleni joku 20-40 e arvoinen lahja. Saa ehdotella, kun itsestä tuntuu, että en tarvitse mitään...
Mies varmaan keksii muutenkin mulle lahjan.
Oikeasti mulla on jo niin kaikki mitä haluan.
Toivon siksi, koska ei ole rahaa ostaa itse, siis noita kalliita asioita. Mutta ei mulla oikeasti ole sellaisia läheisiä, jotka tuollaisia toiveita toteuttaisivat.
Annan lahjaksi pieniä juttuja, joiden toivon ilahduttavan lahjansaajaa ja joilla olisi käyttöä. Turhaa tavaraa en halua antaa, koska en sellaista toivo itsekään. En halua enää yhtään tuikkukippoa enkä koristesälää, entisiä on myytäväksi asti. Olen käsityöläinen ja teen itse käyttölahjoja myös. Esim kummitytölle neulon varmaan tuubihuivin tai ompelen kodintekstiilejä, kun on juuri muuttanut omaan kotiin.
Lahjojen antaminen on kivaa, samoin ajattelee moni mun ystävä. Mutta parastahan on, että lahja on mieluinen. Vaikka se olisikin vaan vaikka yhteistä aikaa eikä mitään tavaraa.
Muille en ole esittänyt lahjatoiveita, pidän enemmän yllätyksistä.
Anopilta tulee taas tekonahkalaukku ja polyesteri-viskoosinen "pashmina" kuten joka vuosi, tiedän jo etukäteen. Olen jo harjoitellut yllättynyttä ja iloista ilmettä peilin ääressä ;)
Autoon alumiinivanteet, matkalahjakortti ja eräs korusetti.