Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisitko esittää omasta mielestäsi lääkärin vastaanotolla masentunutta tai mielenterveyshäiriöistä?

Vierailija
06.11.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä ylinäyttelemiseksi ja herättäisi epäilyksiä.

Vierailija
2/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yritin joskus ihan tosissani hakea apua paniikkikohtauksiin ja masennukseen mutta totesivat että et sinä näytä sairaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä miksi niin haluaisin tehdä.

Vierailija
4/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten sairastin vuosia kestäneen keskivaikean masennuksen.

Muista mielenterveydenhäiriöistä en kyllä tiedä.

Vierailija
5/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua tuli ensin 3 vkoa ja sen jälkeen toiset 3 vkoa erilaisten oheisoireiden vuoksi, esim. unettomuuden. Todellisuudessa nukun kuin tukki, mutta tuolloin valvoin varmuudeksi pari vuorokautta putkeen ettei lekuri epäilisi mitään. Nyt odotellaan sitten työterveyden määräämää ja työnantajan kustantamaa kuntoutusjaksoa kylpylähotellissa. :=))

Palkka tietty juoksee koko ajan.

Vierailija
6/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisi tällaisia työkavereita...

Saikkua tuli ensin 3 vkoa ja sen jälkeen toiset 3 vkoa erilaisten oheisoireiden vuoksi, esim. unettomuuden. Todellisuudessa nukun kuin tukki, mutta tuolloin valvoin varmuudeksi pari vuorokautta putkeen ettei lekuri epäilisi mitään. Nyt odotellaan sitten työterveyden määräämää ja työnantajan kustantamaa kuntoutusjaksoa kylpylähotellissa. :=))

Vierailija
7/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti se viikko on helpompi kaikille osapuolille

Vierailija
8/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti se viikko on helpompi kaikille osapuolille

Vierailija
9/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työnantaja tarjoaa juuri tällaisen mahdollisuuden ja hakuaikakin nyt. Lisäksi eräs työntekijämme on ollut saikulla tähän sopivan pätkän.

Vinkki: jos et viihdy, niin kannattaa vaihtaa ennemmin työpaikkaa.

Vierailija
10/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että SAIRASLOMALLA OLEVAA EI VOI SANOA IRTI!

Jos on vammautunut ruumillisesti tai henkisesti työpaikalla, niin nämä ihmiset ovat VIIMEISET IRTISANOTTAVAT.

:=DDD

Vierailija
11/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista estoista, joita normaalielämässäni kunnoitan, anna puolituntisen aikana oman pimeän puoleni tulla esiin ja juttelen lääkärille sellaisia asioita, joista tietenkin muiden ihmisten joukossa ymmärrän vaieta.

En todellakaan kiroile tai huorittele ketään live-elämässä, korkeintaan kännissä, mutta lääkärikäynnillä huorittelen hoitajaa tai jos lääkäri on nainen, häntäkin ihan estoitta. Kerron myös avoimesti halustani tappaa joku.

Pakkohoitoon en ole vielä päässyt, mutta eläkkeelle pääsin ja aion päästä jatkossakin.

Normaalisti minun kanssani asioiva ihminen (ei hoitava taho) ei todellakaan huomaa minusta mitään, ellen itse halua ja vähän löysää itsekontrolliani tarjoituksella.

Vierailija
12/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäksi aikaa ja annan tajunnanvirran viedä. Otan kaikki irti mtt-tapaamisista ja psykiatrikäynneistä, terapeuttista sanoisin.

Vierailija
13/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden minuutin välein, niin takaan että eläke on varma jo parin lääkärissäkäynnin perusteella. Mennään itkusta naurun kautta raivoon ja sit takaisin itkuun, niin saattaa irrota paikka teatterikoulustakin, mutta eihän eläkeläinen sinne enää viitsi mennä.

Tajunnanvirran vietäväksi vaan..

Vierailija
14/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä esittänyt mitään masentunutta, päinvastoin, vitsailen ja hymyilen vastaanotolla jos siltä tuntuu. Muutenkin olen lähinnä esittänyt tervettä muidenkin oireitteni osalta, sillä totuuden paljastumisesta olisi ollut minulle haittaa.

Silti mulla on masennusdiagnoosi, ja muutama muukin, vaikka olen niitä hanttiin pannutkin, ja selittänyt etten mä mitään masentunut ole, kunhan vituttaa kuten ketä tahansa, jos olisi mun elämäntilanteessani, kun rahat on loppu ja kaikki muutenkin perseellään.

Olen siis eläkkeellä, ja vaikea mun on uskoa, että eläkkeelle pääsee ihan sillä että esittää surullista tms.

Työkyvyn arviossa tosin törmäsin ihmisiin, jotka purivat poskiaan, ettei vain henkilökunta näkisi heidän hymyilevän kertaakaan, kun osa meistä hassutteli..

Vierailija
15/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että SAIRASLOMALLA OLEVAA EI VOI SANOA IRTI!

Jos on vammautunut ruumillisesti tai henkisesti työpaikalla, niin nämä ihmiset ovat VIIMEISET IRTISANOTTAVAT.

:=DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi