Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näette kavereitanne tai vietätte ns. omaa vapaa iltaa?

Vierailija
05.11.2011 |

Ts. Kuinka usein kahvittelette / hengailette kavereidenne kanss, niin että lapset ovat isällä tai jossain muualla hoidossa? Entäs kuinka usein vietätte iltaa viihteellä? Minkäikäiset lapset teillä ja kuinka monta kappaletta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerran kuukaudessa tai kahdessa kuukaudessa, lapsi silloin mummolassa, kahvitteluilla lapsi yleensä mukana, mutta on yksi ystävä kenen kanssa voin mennä kahvittelemaan viikonloppuna, kun lapset ovt nukahtaneet(minun ja hänen siis).. milloin vain ja tätä tapahtuu ehkä kerran 3-4 kuukaudessa...

En ihan oikesti kaipaa omaa omaa aikaa... mutta jos tarvitsen sitä niin saan kyllä..

Lapsi on 2 v 4 kk ja yksi lapsi..

Vierailija
2/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan samankaton alla toistaiseksi ja joka toinen vkl on mun vapaata. En ole 4 viimeiseen vuoteen tavannut näin paljon kaikkia kavereita kun olen ollut kahlittuna kotiin. Lapsia kaksi vanhin 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa sellaista.

Vierailija
4/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kerran kaksi vuodessa käydä esim kahvilla ilman lapsia, yleensä kyllä käyn niin ett lapset tai osa heistä mukana. Viihteellä sen sijaan olen tainut käydä viimeksi ennen kolmannen lapsen syntymään. Lapset iältään pian 3v, 5v, 7v, 9v ja 12v.

Elän siinä toivossa, että vielä tässä kerkiää. Eikä juurikaan ole edes ollut tarvetta viihteelle pääsystä joten ei häiritse kauheasti vaikkei tilaisuutta omaan vapaa iltaan olekkaan.

Vierailija
5/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en juurikaan käy ulkona.

Noiden lisäksi en juurikaan käy "yksin" ihmisten ilmoilla, miehen kanssa kyllä yhdessä käydään sitten leffassa, teatterissa tms. Ystäviä tapaan lasten kanssa.

Harrastan juoksemista ja lenkillä käyn sitten joko yksin tai voi olla lapsi/lapset pyörällä mukana.

Vierailija
6/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen tavannut viime vuosina kavereitani 1-5 kertaa vuodessa. Ei viihteellä, vaan ihan kylässä jomman kumman luona tai kävelyllä. Viihteellä ei myöskään käydä edes miehen kanssa, kuin tosi harvoin, viimeksi ehkä n. 2 vuotta sitten. Meillä on neljä lasta, joista kolme on alle kouluikäisiä.

Vierailija
7/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran vuodessa. Kavereita näen kuitenkin joka päivä, johtuen siitä että kaikilla on pienet lapset ja suurin osa on kotona. Kun lapset on vielä niin pieniä, että heidän kuullen voi puhuakin aika vapaasti, ei oikein ole tarvetta nähdä erikseen, ilman lapsia.

Yksin käyn harrastuksessa kaksi kertaa viikossa + muutaman kerran vuodessa teatterissa tai muualla. Tarvitsen sellaistakin aikaa, että olen vaan ihan yksin menossa, eikä tarvitse seurustella kenenkään kanssa.

Vierailija
8/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kahdessa kuukaudessa tapaan muita illanvieton merkeissä. Pidämme kirjallisuuspiiriä, johon kuuluu ruokapuoli ja juomiset myös, saunomista ja sellaista. Kahviloissa en tapaa ihmisiä.

Viisi lasta, joista kolme on vammaisia.

Vierailija
9/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siskon / serkun luona. Tanssimassaki käydään toisinaan.. :)

Muutoin ilman lapsia shoppailemassa / lenkillä ystävän kanssa kerran parissa viikossa.

Useammankin voisi, mutten saa aikaiseksi..

Lapset meillä 7v. ja 5v.

Vierailija
10/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitteluilla lapset yleensä aina mukana, useimmiten tavataan ystävien kotona tai meillä; lapset leikkii ja äidit kahvittelee.

Käyn myös usein pe- tai la- iltana naapurissa ystävän luona lasillisella tai hän meillä( kun lapset saatu nukkumaan)

Yksin on myös ihana käydä lenkillä!

Omat hetket on tärkeitä.

Vierailija
11/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.11

Vierailija
12/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vajaa 2v ja asutaan ulkomailla. Ei sitä tukiverkostoa, vaikka miehen kotimaassa asutaan, niin miehen vanhemmat ei Isä pysty ja Äiti halua auttaa. Mutta ei haittaa ollenkaan ettei pääse "omalle ajalle".

Vierailija
13/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliyksinhuoltaja.

Vierailija
14/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nään ehkäpä kerran viikossa kavereita eli käyn kahvilla jonkun luona ja sit melkein joka pe tai lauantai ilta käyn siskon luona istumassa iltaa muutaman viinilasillisen kanssa =) ei mitään ryyppäystä ja kotiin puolenyön aikoihin. Sit ollaan miehen kans sovittu et toinen saa nukkua la aamuna pitkään ja toinen su aamuna. Ja lapsi tosiaan isänsä kanssa kotona jos jossain käyn.

Vierailija
15/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja yksi lapsi 2 v.

Vierailija
16/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset on mukana, jos johonkin kahville meen.

Viihteellä en käy senkään vertaa.

Vierailija
17/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä 2-3 kertaa kuussa, sellaista siis puhtaasti huvittelun vuoksi. Kolmen naisen kanssa tavataan kutakuinkin 2 viikon välein, keskustellaan syvällisiä, ihan tyyliin teeman kanssa, ja nautitaan siitä, päälle sitten esim. nuoruusajan porukan tapaamisia ja muita epäsäännöllisemmin, mutta kuitenkin suhteellisen usein. Ennen tätä neljän naisen "keskusteluporukkaa" ja ennen kuin innostuttiin vanhojen kavereiden kanssa tapaamaan, niin se oli ehkä kerran kuussa.

Ja mies kehottelee mua silti usein kun ns. vapaailta, ettei lasten harrastuksia tai muuta, lähtemään jonkun kanssa pitämään hauskaa. Olen kotiäitinä. Miehen kanssa pyritään kahdestaan menemään syömään tms. myös vähintään kerran kuussa.

Vierailija
18/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä 2-3 kertaa kuussa, sellaista siis puhtaasti huvittelun vuoksi. Kolmen naisen kanssa tavataan kutakuinkin 2 viikon välein, keskustellaan syvällisiä, ihan tyyliin teeman kanssa, ja nautitaan siitä, päälle sitten esim. nuoruusajan porukan tapaamisia ja muita epäsäännöllisemmin, mutta kuitenkin suhteellisen usein. Ennen tätä neljän naisen "keskusteluporukkaa" ja ennen kuin innostuttiin vanhojen kavereiden kanssa tapaamaan, niin se oli ehkä kerran kuussa.

Ja mies kehottelee mua silti usein kun ns. vapaailta, ettei lasten harrastuksia tai muuta, lähtemään jonkun kanssa pitämään hauskaa. Olen kotiäitinä. Miehen kanssa pyritään kahdestaan menemään syömään tms. myös vähintään kerran kuussa.

Vierailija
19/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme ulkomailla. Toisaalta, enpä hirveästi sellaista kaipaakaan, elämä täällä on nyt niin leppoisaa ilmankin: olen puolipäivätöissä ja mies on käytännössä kaiken vapaa-ajan kanssamme. Illalla on kivasti kahdenkeskeistä aikaa kun lapsi nukkuu.

Vierailija
20/20 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lapsia, mutta usein on pienempi mukana, jos esim.kahvittelemme tms. Lapsia on kaksi 3v ja 10kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän