Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa, kaikki meidän kadulla asuvat naiset ovat kotirouvia, paitsi minä.

Vierailija
05.11.2011 |

Muutettiin hiljattain ja olen tässä naapureihin tutustuessa saanut selville että kaikissa meidän kadun taloissa vaimot ovat kotirouvia. Minusta hassua kun taloja on kuitenkin vähän päälle kymmenen ja joka perheessä sama juttu, olen siis katumme ainoa töissäkäyvä perheenäiti vaikkakin teen neljänä päivänä viikossa töitä kotoa käsin etänä. Nämä kaikki muut siis ovat ihan itse kertoneet olevansa kotona eikä heistä kellään ole alle kouluiäisiä lapsiakaan, päivisin käyvät sauvakävelemässä, kuntosalilla ja hoitavat koiriaan..ja huom. kaikilla on myös koirat ja ovat samannäköisiä hyvin itsensä hoitaneita nelikymppisiä vaaleaverikköjä:D

Kyseessä on kyllä hieman parempi okt-alue että ehkä sekin selittää asiaa.

Onko muiden (suomessa asuvien) naapurustossa näin paljon kotirouvia vai olenko muuttanut johonkin jenkkikortteliin?;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki löytyy pari työssäkäyvää äitiä, joiden työaika on n. 10-15h viikossa (yleensä miehen firmassa). Ei tosin asuta Suomessa.

Vierailija
2/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten ole lestaperheitä nämä teidän kadulla asuvat..tai niin joo,,ehkei ne olisi kuvauksesi mukaisia vaan enemmänkin harmaita hiirulaisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pitää käydä töissä. Niinhän se menee.

Vierailija
4/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nämä rouvat ei taatusti ole lestoja:D ja kyllä minäkin voisin taloudellisesti jäädä kotiin mutta miksi ihmeessä jäisin nyt enää kotirouvaksi ja mitä ihmettä tekisin kaiket päivät kun lapsetkin ovat koulussa, nytkin etäpäivät tuntuvat vähän turhankin rennoilta villasukissa kotona hengaillessa;) Mutta siis en tehnyt aloitusta mitenkään pahantahtoisesti tai katkerana, ihmettelen vaan suuresti kun olen aina kuvitellut että kotirouvana olo olisi suomessa harvinaista (siis kun lapset ovat jo isoja koululaisia) mutta yks kaks muutan alueelle jossa kaikki tuntuvat olevan kotona. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme