Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle te joille mies antaa suuseksiä: missä vaiheessa mies menee

Vierailija
05.11.2011 |

nuoleman alapäätänne? Hyökkääkö heti kylmiltään sinne vai onko teillä jotain muunlaista lämmittelyä ensin? Meillä mies menisi heti alkulämmittelynä/esileikkinä suoraan tuohon ja mua se kutittaa, ei tunnu ollenkaan hyvältä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ihmettelee..

Vierailija
2/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mä hyökkään miehen muniin kiinni ja sitten vasta mies tulee mua nuolemaan, joskus päinvastoin.

Mies onkin kouliintunut oikein taitavaksi nuolijaksi ja rakastajaksi ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kylmiltään" se on nopein tie kiihottua :)

Vierailija
4/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä tuntuu hyvälle ja sen jälkeen vielä paremmalle kun on ensin nuoltu ja sitten pääsee itse yhdyntään.

t: 4

Vierailija
5/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaava seksi harrastajia.

Koskaan ei tiedä mitä seuraava kerta tuo tullessaan.

Mieheni on kyllä taitava. Kylmänä en pysy, eikä mies itsekään:)

Vierailija
6/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei kyllä tunnu hyvälle kylmiltään, mutta eipä se kyllä tunnu musta hyvälle missään vaiheessa.

Ainakin omalla kohdallani nuoleminen (etenkin heti alkuun) on varmimpia tapoja varmistaa, etten innostu ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei kyllä tunnu hyvälle kylmiltään, mutta eipä se kyllä tunnu musta hyvälle missään vaiheessa.

Ainakin omalla kohdallani nuoleminen (etenkin heti alkuun) on varmimpia tapoja varmistaa, etten innostu ollenkaan.

Vierailija
8/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla lienee traumoja? Seksi ja nuoleminen on jotakin likaista?

Seksistä ei kyllä ole mitään traumoja. Lapsena kyllä olin alapääoperaatioissa muutaman kerran, tietenkin julmasti ja väkisin vaan tehtiin niin kuin Suomessa on tapana. Se saattaa liittyä siihen, miksi en mielelläni makaa "operoitavana" jalat levällään. Mutta toisaalta, tarviiko olla heti traumoja jos ei pidä suuseksistä? Otan esim. tosi mielelläni mieheltä suihin, enkä koe seksin olevan mitenkään likaista, en edes "tuhmaa" niin kuin jotkut esim niinkin tavallista asiaa kuin suuseksiä kuvailevat.

Käsittääkseni nuolennasta voi olla pitämättä myös, vaikka ei olisikaan mitään traumoja. Tai sitten traumatisoituneita on aika paljon... En ole koskaan lauennut (kenenkään) miehen kanssa, joten senkin takia nuoltavana oleminen on ahdistavaa kun siitä ei yhtään pidä toinen siinä yrittää kiihottaa (vaikka vaikutus on päinvastainen).

Vierailija
9/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos mies tietää minun olevan jo kiihottunut hän saattaa edetä suuseksiin nopastikin tai jos olemme suihkussa yhedssä :) Kyllä se suuseksi yleensä kuuluu siihen vaiheeseen, kun suutelemalla ja hyväilyillä on saatu jo himot hyrräämään ja vaatteita vähennetty. Ei silloin enää lämmitellä vaan se on jo täyttä toimintaa.

Joskus nuorena minulla oli poikaystävä, joka kuvitteli suuseksin olevan vain sitä varten, että hän voisi syljellä kostuttaa minut yhdyntää varten. En arvosta sitä, ettei suuseksiä pidetä osana "oikeaa" seksiä vaan vain alkupalana.

Vierailija
10/10 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edeten kohti määränpäätä. Tuntuu luontevammalta kuin että hyökkäisi suoraan sinne. t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi