Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko varata miehelle yllätysmatkan 4-kymppislahjaksi?

Vierailija
05.11.2011 |

Ajattelin varata 4:n päivän kaupunkiloman miehelle + koko perheelle hänelle 4-kymppislahjaksi. Haluaisin kuitenkin tehdä tämän salaa - ettei saisi mistään tietää etukäteen. Joutuisin myös ottamaan yhteyttä hänen työnantajaansa työvuorojen järjestämiseksi.

Onko kukaan tehnyt näin? Vai oletteko aina neuvotelleet yhdessä ensin?

Mitä jos mies ei tykkääkään kohteesta? Naama väärinpäin sitten menee koko reissu...

Barcelonaa ajattelin. Mitä mieltä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupeat suunnittelemaan reissua pelkästään shoppailu- ja museopohjalta, niin kyllä mäkin miehenä suuttuisin. Barcan lippuja pystyy varaamaan helposti sen verkkosivuilta vaikka toki niille hintaa tuleekin.

Vierailija
2/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ymmärtävät kyllä yllätys-idean merkkipäivän johdosta.

Tuo kohde enemmän mietityttää, itseä Barcelona kiinnostaisi kovasti, samoin tiedän että lapsi tykkäisi (isompi lapsi - arkkitehtuuri kiinnostaa). Mutta miehen suhtautumisesta en tiedä, pelimiehiä hän ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, enkä myöskään tykkäisi, jos mies järjestäisi reissun kysymätt' minulta mielipidettä ajankohdasta ja kohteesta. On kuitenkin sen verran iso hankinta ja vaatii niin paljon järjestelyä, että parempi olisi sopia asiasta etukäteen, ettei tule katastrofi.

Vierailija
4/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo tekisi miehelleen niin ei kehdattaisi ottaa työnantajaan yhteyttä jne. Miksi ihmeessä ei?

Mielestäni tuo on hyvä idea ja Barcelona loistava kohde.

Miksi ihmeessä liput otteluun? Miksi mies ei pitäisi kaupunkilomasta? Toki miehistä varmasti löytyy sellaisiakin juntteja, joiden elämä pyörii jalkapallon, sohvan ja kaljan ympärillä ja jotka nauttisivat kaupunkilomasta vain jos siihen sisältyy jalkapalloa, mutta sitä nyt ei kannata kuitenkaan yleistää - suurin osa miehistä kyllä tykkää reissata suurkaupungeissa vaikka ei mitään jalkapallo-ohjelmaa olisikaan.

Ap, loistava idea - ja sinä tunnet miehesi parhaiten eli jos oletat yllätysmatkan ilahduttavan niin go!

Vierailija
5/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditte sitten yhdessä tai mies itse päättää sekä matkakohteen että loman ajankohdan.

Vierailija
6/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten olisi jos miehellä olisi loma.

Enkä työnantajanakaan rupeaisi mihinkään työvuorojärjestelyihin, joihin pyyntö ei tule itse työntekijältä.

Vierailija
7/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteesta vain olen epävarma. Synttärit lisäksi joulukuussa, jolloin kaikki rantakohteet on pois suljettu.

Ollaan vietetty kaupunkilomia ennenkin, joten tiedän että ne onnistuvat. Aikaisemmin olemme vain yhdessä päättäneet kohteen, nyt tekisin sen yksin ja olen epävarma siitä, onko Barcelona hyvä.

Te joilla kokemusta Barcelonasta?

Vierailija
8/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä siitä?

Vierailija
9/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha meidän on arvata, kun ei sitä ukkoas yhtään tunneta?

Vierailija
10/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänet hyvin ja tiedän mistä tykkää ja mistä ei.

Välillä reissu on ollut miesporukalle, välillä meille kahdelle tai koko perheelle.

Vierailija
11/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa valita yhden paikan, jossa olette sitten 4 päivää. Hän saa miettiä ja varaat sitte sen matkan.

Vierailija
12/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli juuri kotiin ja kautta rantain kyselin, mitkä kaupungit Euroopassa olis kivoja, jos joskus tehtäis matka. Vastaus tuli: Lissabon tai Barcelona...

Jee jee :oD

Vierailija
13/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni osti juuri miehellensä syntymäpäivämatkan Prahaan joulukuuksi. Tiesi miehensä pitävän kohteesta.

Itse ajattelin miehen nelikymppisiksi varata yllärimatkan joko New Yorkiin tai Wieniin. Tykätään molemmat kaupunkilomista. Mutta siihen on aikaa vielä pari vuotta...

Ja jos on noloa järjestää miehelleen synttäriylläriä ja puhua miehen pomon kanssa, niin takuulla on noloa moni muukin normaali asia elämässä. Minä tosin en edes tiedä mieheni pomon sukunimeä tai puhelinnumeroa, joten täytyy pelata miehen lomien avulla.

Vierailija
14/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin varata 4:n päivän kaupunkiloman miehelle + koko perheelle hänelle 4-kymppislahjaksi. Haluaisin kuitenkin tehdä tämän salaa - ettei saisi mistään tietää etukäteen. Joutuisin myös ottamaan yhteyttä hänen työnantajaansa työvuorojen järjestämiseksi. Onko kukaan tehnyt näin? Vai oletteko aina neuvotelleet yhdessä ensin? Mitä jos mies ei tykkääkään kohteesta? Naama väärinpäin sitten menee koko reissu... Barcelonaa ajattelin. Mitä mieltä?

jolle perhe järjesti vuosi sitten 5-kympiseksi ylläri matkan ja juuri tuonne Barcelonaan.

Oli hieno matka koko perheen voimin.

Suosittelen toteuttamaan!

Minulle se onnistui ehken helpommin, juuri vuorotyön johdosta, jolloin oli mahdollista etsiä sopiva vapaajakso reissun toteuttamiseksi.

Meillä reissu oli hivenen lyhyempi, perjantaista sunnuntaihin.

Vierailija
15/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mies

sama jatkaa.

Meidän reissu oli tammikuussa.

Lisäksi kelit olivat hyvät, n. 20° auringon paisteella. (ehken hyvää tuuria mukana)

Kaupungin keskustan kiertelyyn ja ihmettelemiseen, sekä hyvien ruokien maisteluun (mm. tapas) saa kyllä aikaa kulumaan.

Vierailija
16/16 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyttä ja pitkää ja aina on tykännyt,mutta mun mies onkin hyvin sopeutuvainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme