Mua ärsyttää tämä Mikkosten haukkuminen!
suorastaan kuvottaa. Kuinka te voitte nauttia kun jollain menee huonosti?
Hänellä on vahvat mielipiteet tietyistä asioista, mutta eikö Suomessa ole sananvapaus ja jokainen ajatelkoon miten ajattelee.
Onko tullut syyllinen olo kun käytte töissä ja lapset hoidossa ja siksi Mikkosen puheet niin ärsytti? Ja nyt on sitten kiva ilveillä
Kommentit (44)
MOT
niin sama voi käydä sinullekin
JOs ei ole mitään kivaa sanottavaa, niin on parempi pitää suunsa kiinni.
En häpäisisi sairasta miestäni ikinä noin.
kun niin korostivat miehen roolia perheenpäänä ja elättäjänä... miten se on se ainoa ja oikea malli.
tarvitsee aina jonkun haukkumiskohteen, jonkun, jonka kautta he itse voivat kokea paremmuutta.
..en klikkaile itse edes auki noita ketjuja...
Hänellä on vahvat mielipiteet tietyistä asioista, mutta eikö Suomessa ole sananvapaus ja jokainen ajatelkoon miten ajattelee.Onko tullut syyllinen olo kun käytte töissä ja lapset hoidossa ja siksi Mikkosen puheet niin ärsytti? Ja nyt on sitten kiva ilveillä
En ole haukkunut missään tms. tämä on ensimmäinen kerta kun heistä mitään kirjoitan.
Tässähän meillä on melkoisen oiva esimerkkitapaus vanhasta sananlaskusta "niin makaa kuin petaa", ja kovin monessa mielessä.
Kyllähän ihmisellä saa olla vahvoja mielipiteitä, mutta kyllä siinä kannattaa järki pitää päässä, missä niitä mielipiteitään esittää. Ja onko ne todella sellaisia, joita kannattaa esittää. Vai riittäisikö se, että elää omien periaatteidensa mukaan? Muutenkin Mikkoset ovat pitäneet aikamoista elämää siellä Myrskylässään ja valittaneet vähän kaikesta, liekö nyt sitten lähellä naapureita ja ystäviä, jotka auttavat ja elävät myötä?
Toisekseen elämä on täynnä yllätyksiä. En mä itse ainakaan uskaltaisi heittäytyä kokonaan pois työelämästä ( ja sitten vielä huudella ja syyllistää muita jos toimivat toisin) ellei ole ihan varmaa, että tilanteessa kuin tilanteessa sitä kuitenkin pärjäisi.
SInänsä olen sitä mieltä, että Nina Mikkonen tällä hetkellä niittää sitä mitä on itse kylvänyt. Toivottavasti ymmärtää sen, ja hänen kaltaisensa myös vähäksi aikaa hiljentyvät miettimään onko se elämä sittenkään niin mustavalkoista.
En häpäisisi sairasta miestäni ikinä noin.
Mikkoska on ehkä syyllistynyt ylilyönteihin ja rahastukseen, mutta ilkkujat eivät ole yhtään häntä parempia. He ovat vahingoniloisia ja se on aikuisessa aika ikävä piirre.
Varsinkin kun ihan itse ovat aiheuttaneet sen, että heistä puhutaan. Nytkin, vaikka mies makaa teho-osastolla, rva Mikkonen myy juttuja ja jopa kuvia sairaasta miehestään kaikenmaailman pilipalilehdille.
Eiköhän tässä ole aika paljon niiden Mikkosten kulissien haukkumista. Eletään leveästi kuin rahaa olisi ja tosiasiassa matkat maksaa Seiska ja mtv3, ruoka on tarjouksesta tai seurakunnan EU-lahjoituksista, vaatteet saatu lahjaksi jne.
Eli on äärimmäisen hyvä vaatia muita kotiäideiksi kunhan ei kerro, että sen oman kotiäitielämän sponsoroi joku muu kuin puoliso. Turha puhua uraäitiydestä ja rahan vallasta, jos perhe elää nälkärajan alapuolella siksi, että vanhemmat halusivat tehdä vapaan valinnan. Edes lasten sairaanhoitoon ei ole ollut rahaa, koska ei ole varaa maksaa matkoja lääkäriin!
toimi siinä tilanteessa lastensa ja perheensä parhaaksi.
Jos äiti nauttii kotiäitiydestä niin sen ihanampaa ei lapsilla voi olla!!
Hänellä on vahvat mielipiteet tietyistä asioista, mutta eikö Suomessa ole sananvapaus ja jokainen ajatelkoon miten ajattelee.Onko tullut syyllinen olo kun käytte töissä ja lapset hoidossa ja siksi Mikkosen puheet niin ärsytti? Ja nyt on sitten kiva ilveillä
En ole haukkunut missään tms. tämä on ensimmäinen kerta kun heistä mitään kirjoitan.
Tässähän meillä on melkoisen oiva esimerkkitapaus vanhasta sananlaskusta "niin makaa kuin petaa", ja kovin monessa mielessä.
Kyllähän ihmisellä saa olla vahvoja mielipiteitä, mutta kyllä siinä kannattaa järki pitää päässä, missä niitä mielipiteitään esittää. Ja onko ne todella sellaisia, joita kannattaa esittää. Vai riittäisikö se, että elää omien periaatteidensa mukaan? Muutenkin Mikkoset ovat pitäneet aikamoista elämää siellä Myrskylässään ja valittaneet vähän kaikesta, liekö nyt sitten lähellä naapureita ja ystäviä, jotka auttavat ja elävät myötä?
Toisekseen elämä on täynnä yllätyksiä. En mä itse ainakaan uskaltaisi heittäytyä kokonaan pois työelämästä ( ja sitten vielä huudella ja syyllistää muita jos toimivat toisin) ellei ole ihan varmaa, että tilanteessa kuin tilanteessa sitä kuitenkin pärjäisi.
SInänsä olen sitä mieltä, että Nina Mikkonen tällä hetkellä niittää sitä mitä on itse kylvänyt. Toivottavasti ymmärtää sen, ja hänen kaltaisensa myös vähäksi aikaa hiljentyvät miettimään onko se elämä sittenkään niin mustavalkoista.
muistakaa vaan, että niin makaa kuin petaa
ja sitä saa mitä tilaa
Varmasti rankempaa nyt kun äiti joutuukin yhtäkkiä ottamaan kokonaan vastuun, kun aiemmin ollut vain "pikkuvaimo".
ja sitä saa mitä tilaa
Tekevälle sattuu.
Vahinko ei tule kello kaulassa.
Huominen on eilistä viisaampi.
Älkää nyt viitsikö. Näistä viesteistä paistaa vain ja ainoastaan vahingonilo.
ja sitä saa mitä tilaa
tämä vain muistutukseksi
Varmasti rankempaa nyt kun äiti joutuukin yhtäkkiä ottamaan kokonaan vastuun, kun aiemmin ollut vain "pikkuvaimo".
tilanteessa talosta jouduttaisiin luopumaan, vaikka äiti kävisikin töissä.
Kyllä se, että heidän lapsilla ollut ihana rakastava äiti on ollut varmasti lapsille parasta.
Taitaapa taas syyllisyydentunnosta kärsivä äiti puhua..
Mutta en siksi halua nähdä heidän kuviaan joka hemmetin lööpissä ja lehdessä. Mikkonen on vanha toimittaja, jonka tv-julkisuus vuosista on pitkä aika, todella kauan. Minua eivät heidän tekemisensä kiinnosta pätkääkään. Toki toivon Mikkoselle toipumista ja koko perheelle voimia, mutta se siitä. Mielummin lukisin vaikka Kreikan mielenosoituksista, USA:n sähkökatkoista, lämpimän syksyn ihanuudesta tai vaikkapa tulevista pressanvaaleista tai valtion budjetista.
vaan sitä että kaikki on ollut "miehen hoidossa ja vastuulla". Se on vihoviimeistä.
tilanteessa talosta jouduttaisiin luopumaan, vaikka äiti kävisikin töissä.Kyllä se, että heidän lapsilla ollut ihana rakastava äiti on ollut varmasti lapsille parasta.
Taitaapa taas syyllisyydentunnosta kärsivä äiti puhua..
MOT