Mua ärsyttää tämä Mikkosten haukkuminen!
suorastaan kuvottaa. Kuinka te voitte nauttia kun jollain menee huonosti?
Hänellä on vahvat mielipiteet tietyistä asioista, mutta eikö Suomessa ole sananvapaus ja jokainen ajatelkoon miten ajattelee.
Onko tullut syyllinen olo kun käytte töissä ja lapset hoidossa ja siksi Mikkosen puheet niin ärsytti? Ja nyt on sitten kiva ilveillä
Kommentit (44)
En ole Mikkosista pahaa kirjoitellut enkä heistä edes paljon tiedä, mutta sen mä vaan sanon, että on alhaista lypsää rahaa miehensä kuolemalla. Siis käsittämättömän törkeää!
Mitä? Onko Timo T.A kuollut?
Enkä ole tuon alkuperäisen lainauksesi kirjoittaja.
Kun on seurannut juttuja jo ajalta, jolloin hän oli perheelleen käsi raamatulla vannonut, ettei petä jne. Sympatiani ovat aina olleet hänen ex-vaimonsa puolella. En toki ole toivonut kenellekään mitään kamalaa tapahtuvaksi, mut tämä vaan tulee mulle mieleen.
Minulla on kokemusta vastaavasta jutusta kuvineen ja haastatteluineen. Eivät ne todellakaan mitään siitä Iltalehdessä maksaneet. En kyllä kysynytkään.
...eikä tulekaan, mutta siitä olen kyllä ihan satavarma että jos mieheni olisi tuossa tilanteessa, en myisi/antaisi lehdille kuvia tai haastatteluja. Älkääkä vaan tulko sanomaan että media pystyisi "pakottamaan" ihmisen joka lehteen antamaan lähes päivittäisiä lausuntoja.
Minulla on kokemusta vastaavasta jutusta kuvineen ja haastatteluineen. Eivät ne todellakaan mitään siitä Iltalehdessä maksaneet. En kyllä kysynytkään.
on ihan yleisesti tiedossa että julkisuudesta elantonsa saaville maksetaan siitä että tiedottavat asioistaan medialle
Tuskin vähät välittävät jostain nettipalstahöpinöistä :)
nyt vaan on aina ollut koppava ja arrogantti tyyppi (ei, silti en toivo hänellekään näin karmeaa kohtaloa). Kattokaa nyt kaverin käytöstä:
Mikkoska on ehkä syyllistynyt ylilyönteihin ja rahastukseen, mutta ilkkujat eivät ole yhtään häntä parempia. He ovat vahingoniloisia ja se on aikuisessa aika ikävä piirre.
Ilkkuminen ja vahingonilo ovat muutenkin suomalaisuuden keskeisiä piirteitä. Jos teet mitään eri tavalla kuin valtaosa kansaa, jos on poikkeavia mielipiteitä, menestyt, rikastut, olet julkisuudessa jne jne, niin paskaa alkaa sataa sisään ovista ja ikkunoista. Suomalainen "hyve" kun on olla hissun kissun matalalla profiililla omassa mökissä ja suhtautua kaikkeen negatiivisesti.
Meidän hienossa modernissa korkean koulutuksen maassa pyritään tappamaan kaikenlainen kunnianhimo, motivaatio ja yksilöllisyys. Varmaan aika moni on kuullut seuraavanlaisia kommentteja vanhemmilta, sukulaisilta, tutuilta ja tuntemattomilta:
"Pääsit sitten Jorma yliopistoon, vaikka ei susta olisi ikinä uskonut"
"Kirjoitit sitten Susanna 6 laudaturia; onnittelut; näyttää nykyään saavan helposti arvosanoja"
"Kiva, että sait sen ylennyksen Sami, joskin vaikea ymmärtää miksi. No, toivotaan ettet mokaa sitä taas niinkuin kaiken muun olet tehnyt"
"On sillä Annikalla ihan komea kreikkalainen mies, vaikka ei se itse ole kummoisenkaan näköinen ja varmaan saa mieheltä turpaan koko ajan."
"No nyt sillä Kalevilla on joku tuontivaimo Venäjältä; mikä lienee ilotyttövosu. Ihan kaunishan se on ja kuulemma ihan tohtorin paperit yliopistosta, mut mua ällöttää tollaset."
Minusta oli huumoria ja kaikki nauroivat. Vakavuus oli kaukana.
Mitä mieltä te muut olette?
Ei tuo nyt vielä mikään kohtaus ollut.
Miten ette ymmärrä huumoria ja kaikki pöydässä olevat vielä persoonallisia ihmisiä. Juuri sellaisia joihin menee läpi tollaiset Mikkosen jutut.
Tuohon pöytään olisin sopinut minäkin.
Sinulle "Mistä olette niin varmoja että saavat rahaa julkaistuista jutuista?"
Että luotettavien lähteiden(toimittajia) mukaan Timo TA on ollut seiskan palkollinen bloginsa johdosta, ja siksi Nina nyt myy seiskalle etuoikeudella kaiken maailman tilityksensä ja shokkikuvat sairaalasta.
Ja se ainakin minua nyppii.
Ovat itse oikeasti haukkuneet ihmisiä (mukamas sanavapaus mutta haukkumista se on ollut).
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa!
toimi siinä tilanteessa lastensa ja perheensä parhaaksi.
Jos äiti nauttii kotiäitiydestä niin sen ihanampaa ei lapsilla voi olla!!
Nyt sitten maksaa siitä "ihanuudesta". Kyllä sitä järkeäänkin voi noissa jutuissa käyttää. Kun kerran Isälläkään ei ole juurikaan töitä ollut ( huom TImohan on eläkeikäinen ukkeli), miksei se eukko voinut tehdä töitä? Olisihan lapset siitä huolimatta saaneet kotona olla.
muistakaa vaan, että niin makaa kuin petaa
ja sitä saa mitä tilaa
tämä vain muistutukseksi
Kyllä nyt alkoikin hurjasti pelottaa... Ettekö te tampiot ymmärrä, että Nina Mikkonen on tullut JULKISUUTEEN HERÄTTÄMÄÄN KESKUSTELUA MIELIPITEILLÄÄN?
Miksi ihmeessä sen keskustelun pitäisi loppua juuri nyt, kun tämä tilanne aivan täydellisesti koskee juuri sitä asiaa, mistä hän on ollut julkisuudessa vouhkaamassa ja MUITA SYYLLISTÄMÄSSÄ? Tuskin Rouva Mikkonenkaan ihan hirveästi ajatteli, mitä hänen sanansa muissa äideissä aiheutti, löikö hän silloin kuinka usein lyötyjä? Esim äitejä, jotka poti syyllisyyttä lastensa hoitoon viemisestä jne.
Tässä aika moni Mikkosen ryöpytyksen kohteeksi joutunut pääsee nyt näkemään, millaisia seuraamuksia ihmisten valinnoilla näiden elämässä on, ja pystyy näkemään, että ehkäpä se oman taloudellisen riippumattomuuden ylläpitäminen ei olekaan maailman suurin virhe, vaikka lapset niihin "kidutuskammioihin" (päiväkoteihin) joutuisikin.
kestettävä rankempaa arvostelua kuin tavisten. Asiasta on ihan oikeuskäytäntöä. Tässä mielessä ei voida verrata Mikkosten arvostelua tuntemattoman av-mamman arvosteluun. Av-mamma nauttii parempaa suojaa.
että monellakin hoitsulla ja lääkärillä, jotka hoitavat TiiTaata sairaalassa, on pienet lapset tarhassa sitä varten.
Periaatteen nainen kelpuuttaisi Tiitaan sairasvuoteen ympärille vain mieshoitajat ja lääkärit ja lapsettomat naishoitajat.
Kuukausi vasta on mennyt ja nyt jo ollaan kusessa, seiskalle on myyty juttuja mutta jonkun pitäisi maksaa heidän elämisensä. Olen luullut että rva on kotirva, mutta hänhän onkin yhtiön tj, joten toki hällä hommia piisaa. Pitää vaan löytää joku joka tekee sairauslomalla olevan työntekijän töitä. Normaali tilanne yritysmaailmassa. Dr Phil on sanonut että aina pitäisi olla säästössä katastrofirahaa 3 kuun menoja varten. Amerikkaa ihannoivilta herrasmies-perheeltä rahat loppuvat kuukaudessa. Katsis kaivaa parturinsakset esiin jos tj:n hommilta aikaa piisaa. Eikö sinne Taj Mahaliin yhdestä huoneesta voisi kotikampaamon laittaa.
En ole Mikkosista pahaa kirjoitellut enkä heistä edes paljon tiedä, mutta sen mä vaan sanon, että on alhaista lypsää rahaa miehensä kuolemalla. Siis käsittämättömän törkeää!