Herätin mieheni yöllä harrastamaan seksiä
kanssani. Hän oli täydessä unessa ja minua ei nukuttanut, joten painauduin häntä vasten ja siitä se lähti etenemään. Ei ollut mies lainkaan kiukkuinen yöherätyksestä.
Kommentit (16)
samaa yritin minäkin, itseä halutti kovasti ja aloin miestä hyväillä kun oli jo mennyt nukkumaan mutta eipä tuo herännyt vaikka mitä tein =( Tai kääntyi kyllä mahalleen ja murahti, tuli kyllä selväksi ettei halua häirintää kesken unien =( Tulee aika pettynyt olo tuollaisesta, varsinkin kun tiedän että jos mies joskus itse haluaa seksiä kesken minun unieni niin herään aina...
viimeksi kävi niin että kumppani herätti suihinotolla. Hetihän siinä seisokki tulee ja loppu meneekin kiihkolla läpi. Nämä on aina ihania herätyksiä!
Varsinkin jos nainen tulee päälle kuusysissä ja samaan aikaan kun huulet koskee kalua (ja herään siihen) niin pillu on siinä valmiina tarjottimella. Ahhh..
vaikka yöllä herätänkin.
Eniten taisi tykätä, kun aloin hiplata vähitellen kovenevaa kaluaan ja sitten otinkin suuhun.
Itselle ei tulisi enää mieleenkään herättää vaimoa. Herkkäuninen eikä varmasti ilahtuisi, koska ei sitten saisi varmaan enää uudelleen unta.
Univelkainen vaimo>>> hetken himosta voisi tulla päivien negatiiviset seuraamukset. ;D
voi jee, saisinpa herätä kesken unien siihen tunteeseen, että mies olisi painautunut kanki perääni vasten, suukotellen niskaani ja kädet hellästi rinnoillani.
Ei haittaisi vaikka lopun yön unet menisi, jos vain saisikin tuommoisen herätyksen kokea.
Voisin taata miehelle kunnon hoidot herättyäni.
Joskus silloin ennen joo, mutta viime aikoina en enää ole saanut moista kokea :(
Syy mussa vai miehessä?
N30+
Ei haittaisi vaikka lopun yön unet menisi, jos vain saisikin tuommoisen herätyksen kokea. Voisin taata miehelle kunnon hoidot herättyäni.
huoh...kun olis tuollaista halua&valmiutta meilläkin... en todellakaan välittäisi väsymyksestä jos lemmenyrityksiin (edes unissa tehdyistä) saisin tuollaisen vasteen..nykyään herään, mutta vaimon kiukkuiseen sähinään...
Ei haittaisi vaikka lopun yön unet menisi, jos vain saisikin tuommoisen herätyksen kokea. Voisin taata miehelle kunnon hoidot herättyäni.
huoh...kun olis tuollaista halua&valmiutta meilläkin... en todellakaan välittäisi väsymyksestä jos lemmenyrityksiin (edes unissa tehdyistä) saisin tuollaisen vasteen..nykyään herään, mutta vaimon kiukkuiseen sähinään...
tänä aamuna viimeksi yritin vikitellä miestä (en julkea kertoa miten ;D ), mutta ilman jäin...harmittaa todella.
Meillä menee ilmeisesti niinpäin, että minä naisena olen halukkaampi versus mieheni :/ On se vaan niin väärin!
tänä aamuna viimeksi yritin vikitellä miestä (en julkea kertoa miten ;D ), mutta ilman jäin...harmittaa todella. Meillä menee ilmeisesti niinpäin, että minä naisena olen halukkaampi versus mieheni :/ On se vaan niin väärin!
Samaa mieltä! meilläkin minä jään liki AINA ilman . nykyään en edes viitsi kokea torjutuksi tulemisen nöyryytystä.
kateellinen olen niille jotka saa kesken unien kiihkeitä herätyksiä!
itse en todellakaan panisi (tai PANISIN kyllä, mutta EN pahitteeksi ;) ) pahitteeksi, jos mies mut herättäisi.
Itse asiassa halukkaimmillani olen öisin ja aamuisin.
Tosin olenkin melkoisen sikeäuninen, joten luultavasti nukahtaisin session jälkeen uudelleen, ellei sitten leikit jatkuisi pidempäänkin.
Ei kait se auta kuin lopettaa itsekkin tuo aloitteellisuus, ja kärvistellä haluissani :/
Meillä minä sähisen, mutta vain puutteesta.
Huoh!
t. sähisevä kissa (nro 7)
että saa hiplailla yöllä ja todellakin painautua vasten. Mikäpä sen mukavampaa. Kyllä se uni vielä tulee nautiskelun jälkeenkin ja jollei tulekaan,niin valvon sitten hymyssä suin.
että saa hiplailla yöllä ja todellakin painautua vasten. Mikäpä sen mukavampaa. Kyllä se uni vielä tulee nautiskelun jälkeenkin ja jollei tulekaan,niin valvon sitten hymyssä suin.
Sähinät loppuisi siihen, ja sitten kissa kehräisi tyytyväisenä.
Tää kissa hyppii kohta seinille.. haluttaa niin että viikset heiluu.
Kollini on vaan vähän mölli.
Sähinät loppuisi siihen, ja sitten kissa kehräisi tyytyväisenä. Tää kissa hyppii kohta seinille.. haluttaa niin että viikset heiluu. Kollini on vaan vähän mölli.
huoh jos meillä olisi tuollainen sopimus niin olisi kertakaikkiaan ihanaa mennä aamulla töihin samoin myös illalla nukahtaa kun tietäisi heräävän ihanan kissan hyväilyihin...
mutta kun ei niin ei..ei auta ja jos våähänkään unissani kosketan saan kyllä välittömästä palautetta ja se ei todellakaan ole eroottista...
täällä on naisia samassa (vitamiinin) puutos tilassa kuin minäkin...no ei käy tasan onnen lahjat meillä!
T
Rakot käsissä Isä
Sähinät loppuisi siihen, ja sitten kissa kehräisi tyytyväisenä. Tää kissa hyppii kohta seinille.. haluttaa niin että viikset heiluu. Kollini on vaan vähän mölli.
huoh jos meillä olisi tuollainen sopimus niin olisi kertakaikkiaan ihanaa mennä aamulla töihin samoin myös illalla nukahtaa kun tietäisi heräävän ihanan kissan hyväilyihin...
mutta kun ei niin ei..ei auta ja jos våähänkään unissani kosketan saan kyllä välittömästä palautetta ja se ei todellakaan ole eroottista...
Jos edes vaikka vahingossa, unissaankin, mies erehtyisi koskemaan mua, niin veikkaan lopputuloksen olevan saman.
Saati sitten tarkoituksella koskettaen...grr...ei julkea edes ajatella ettei housut kastu :D
Ja eipä aamuisia sessioitakaan mikään voita (paitsi ehkä ne yölliset), mikäs sen mukavampaa olisikaan kuin hymyssäsuin ja kikulia saaneena aloittaa arkiset aherrukset.
Mutta voi...tästä voi vaan haaveilla.
Mihin se sänky on tarkoitettu, nukkumiseenko?
Miksi sen kaunis nimi on aviovuode?
Ou jee, tähän ollaan tultu.
Nukunkohan onneni ohitse ja väärässä vuoteessa?
"se kissa"
sais kokea saman ei vaimo semmoista
tekisipä oma vaimo samoin joskus, mutta ei. ei kosketusta, ei tunnetta. joskus pistää harmittamaan oikein kunnolla.