Mieheni ei tykkää kaveristani
ja nyt sovittiin, että tämä kaveri tulee meille kylään. Mies ollut kuin perseeseen ammuttu karhu koko loppuviikon, kun kerroin vierailusta.
Mua jännittää, että saan taas hävetä miestäni joka varmaan alkaa protestinomaisesti tekemään jotain ihme remppahommia.
Mies muutenkin antisosiaalinen tyyppi eikä seurustele jos mulla ystäviä kylässä. Vierailuiden jälkeen motkottaa mulle kun en ota häntä huomioon millään tavalla. Ota nyt huomioon kun istuu kuin sitruuna toisessa huoneessa. Ei pahemmin tee mieli kutsua ystäviä kylään tuon takia.
Kommentit (4)
mutta kaikista ei voi pitää :)
Itsekkään en pidä kaikista miehen kavereista,mutta mielestäni peitän sen paremmin kun mieheni. Sanon vasta kaverin lähdettyä,että taivas mikä idiootti.
Mies sen sijaan saattaa mun kaverinkin aikana töksäytellä kaikkea,kuten että:muutiks sä tänne, vai aiotko lähteä kotiiskin tänään ym..
Onneks ollaan kyseisen kaverin kanssa ns.parhaat ystävät, niin ei oteta miehen juttuja niin vakavasti,naureskellaan lähinnä,jonkun toisen kanssa sama tilanne olis täysin sietämätön jäis varmaan kaverisuhde siihen.
juoruiluun, mutta muuten kyllä tykkää kavereistani. Sen sijaan eksäni inhosi kavereitani yhtä lukuunottamatta. Se aina möllötti äkäisenä jossain, kun kavereita oli kylässä. Se oli aika ikävää, kun parhaat kaverit asui kaukana ja harvoin nähtiin (1-2 krt/v), ja sittenkin mies pilasi tunnelman. En tiedä, mikä oli ongelma. Piti vaan niitä idiootteina. Varmaan liittyy siihen, kun tavattiin nuorena ja painelin paljon niiden samojen kavereiden kanssa baareissa. Myöhemmin yhdisti ne jotenkin siihen menokenkäilyyn 18-vuotiaana.
mun ystävistä. Olen tulkinnut tämän mustasukkaisuudeksi.