Mun mielestä on ihanaa olla 30v!
En tunne olevani enää nuorisoa. Nuori aikuinen kyllä, mutta selvästi päässyt teinileimasta ja nuoristosta eroon. Minut otetaan vakavasti, olen aikuinen.
Saan päättää kaikista asioista itse, saan katsoa telkkaria niin myöhään kuin haluan, saan syödä mitä haluan ja milloin haluan, saan käyttää rahaani miten haluan, voin kasvattaa lapseni miten haluan, voin asua missä haluan (no, riippuen omista varoista..).
Tämä on ihana ikä.
Kommentit (5)
Menettelihän se, eipä ole muuttunut kymmenessä vuodessa.
Minä odottelen jo eläkepäiviä, mutta siihen on liian pitkä aika.Pääsis tästä työvelvollisuudesta.Lapset olis isoja ja sais oikeasti tehdä mitä haluaa tai jaksaa.
Voi kunnosaos olla tässä ja nyt. Ei se ole itsestään selvää, että on täällä nauttimassa niistä eläkepäivistä.
36 v.
Näytän kenties ikäiseltäni, mutta olen tosi hyvässä kunnossa, fyysisesti ja henkisesti. Itseluottamusta on enemmän kuin 20- vuotiaana, ja se tuntuu näkyvän.
Ainakin kiinnostuneista miehistä päätellen.
Minä odottelen jo eläkepäiviä, mutta siihen on liian pitkä aika.Pääsis tästä työvelvollisuudesta.Lapset olis isoja ja sais oikeasti tehdä mitä haluaa tai jaksaa.
Voi kunnosaos olla tässä ja nyt. Ei se ole itsestään selvää, että on täällä nauttimassa niistä eläkepäivistä.
Olet oikeassa, mutta haaveita pitää silti olla.
kai useimmilla 25-vuotiaillakin on sama tilanne kuin ap:lla. Kyllä mä mielellään olisin muutaman vuoden nuorempi, koska vaikka juuri nyt en ole kamalan vanha, niin viiden vuoden päästä olen jo keski-ikäinen...ja tunnen itseni aina vain parikymppiseksi joten minusta tulee kamala teiniä leikkivä vanha akka.