Mitä ihmettä teen tämän ihoni kanssa?
Ennen iho ihan ok, mutta imetyksen loputtua alkoi naama kukkimaan, ja nyt on täydessä kukassaan.. Imetyksen päättymisestä 6kk. Olen odotellut, että hormoonit tasaantuis, mutta ei näytä tapahtuvan. Olen epätoivoinen. Enää minnekään ei kehtaa lähteä ilman meikkiä! Mikä auttaisi? Vai pelkkä aika?
Kommentit (22)
Meinebasea, jota käytetään jonkun herkän ihon puhdistusaineen kanssa. Olen aina kärsinyt iho-ongelmista ja nyt tuo todellinen ihmeaine on saanut minut lopettamaan kaiken muun ihonhoidon tarpeettomana. Meinebase on vielä kaiken lisäksi tosi edullista. Ostin Stockan päivittäiskosmetiikkaosastolta, mutta varmaan sitä myydään muuallakin. Huom. en siis käytä enää mitään kosteusvoiteita. Ainut asia mikä harmittaa oikeasti on että en ole löytänyt tätä aiemmin ja olen monta vuotta kärsinyt turhaan huonosta ihosta ja turhasta rahanmenosta ihonhoitotuotteisiin ja kosmetologikäynteihin.
Miten käytät sitä?
e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Lääkäri määräsi Differin-geeliä sekä jotain antibioottiliuosta. Käytin muutaman viikon ja iho parani. Olisi ehkä aikakin voinut parantaa tietty.