Kuka tunnustaa, että mies kantoi tänään kotiin 24kpl pahvilaatikon kaljaa.
Ruokakaupassa havahduin yllättäen kassajonossa, että lähes joka äijällä oli sellainen iso laatikko kaljaa kainalossa. Onko se tavallista vai johtuuko siitä että on kaksi pyhää? Mun mies juo yleensä kuusi kaljaa ja olen ihan kireenä jo siitä. Pitäisiköhän mun höllätä vähän?
Kommentit (22)
että minä hain tänään sellasen ja juon nyt toista tölkkiä...
lapset lähtee mummolaan aamulla ja meillä on pienet juhlat =)
mies kantoi muut ostokset. Huomenna on juhlat, ja se on meille molemmille juhlajuomaksi. :D
meille ostetaan aina 24 setti. Ei sitä kerralla juoda.
eikös nykyään juoman pidä olla samanhintaista pakkauskoosta riippumatta?
Ehkä kaksi kertaa vuodessa tuo kuoharia pullon, eli Uudeksi Vuodeksi ja Vapuksi. Ja pari pulloa vuodessa menee viiniä. Putoisin persauksilleni, jos tulis joskus kaupasta kaljakeissi kainalossa!!
Juu, ja en kestäs sellasta ukkoa, jonka pitää tissutella joka viikko tai edes joka toinen viikko...
Toi viimeks reissusta varmaan 8ltk lonkkuu ja siideriä, viinilaatikoita, kuoharia... So? Siitä taas riittääkin eikä tarvi kaupasta raahata pitkään aikaan.
ja mies muut ostokset ja taaperon sekä mun LITEt!
Ehkä kaksi kertaa vuodessa tuo kuoharia pullon, eli Uudeksi Vuodeksi ja Vapuksi. Ja pari pulloa vuodessa menee viiniä. Putoisin persauksilleni, jos tulis joskus kaupasta kaljakeissi kainalossa!!
saa ihan luvan armon rouvalta juoda pari olutta...iih kun on niin sivistynyttä
Juu, ja en kestäs sellasta ukkoa, jonka pitää tissutella joka viikko tai edes joka toinen viikko...
24 laatikollista kaljaa. Tullissa oli kysytty, mihin niin suuri määrä ja vastaus oli, että harjannostajaisiin. Ne on ehkä keväällä, jos sittenkään, mutta onpa nyt kaljaa ainakin.
yhden siiderin itselleni ja yhden oluen miehelle saunajuomaksi. En katsele juoppoa samassa taloudessa. Jos ostaisin enemmän kerralla niin mikään ei takaa etteikö mies joisi jopa kaksi olutta samalla viikolla.
Ja 2 plo beaujolaista ja 1plo Bacardia.
Ehkä kaksi kertaa vuodessa tuo kuoharia pullon, eli Uudeksi Vuodeksi ja Vapuksi. Ja pari pulloa vuodessa menee viiniä. Putoisin persauksilleni, jos tulis joskus kaupasta kaljakeissi kainalossa!! Juu, ja en kestäs sellasta ukkoa, jonka pitää tissutella joka viikko tai edes joka toinen viikko...
yhden siiderin itselleni ja yhden oluen miehelle saunajuomaksi. En katsele juoppoa samassa taloudessa. Jos ostaisin enemmän kerralla niin mikään ei takaa etteikö mies joisi jopa kaksi olutta samalla viikolla.
mutta on just lähdössä hakemaan mulle punaviiniä kun on ollut rankka päivä lasten kanssa.
mutta tunnustan, että minä aion juoda kaksikolme lonkeroa ja passoan loput tänään.
Ja mies on kuskina, lapsilla siis hoitaja eikä kotona oteta mitään. Mies ei juo kaljaa ollenkaan.