:( Huusin tänään mun taaperolle: "Nyt hiljaa!"
Ja nyt on paha mieli :( Eihän tollanen pinei ihminen tarviis vielä mitään huutoo, kun ei isommatkaan tarvii.
Aina pienenä ajattelin, etten huuda koskaan lapsilleni, koska mun äiti huusi mulle AINA!
Mutta nyt se sitten tapahtu...
Lapsi on nukkunut nyt yli 3 tuntia päikkäreitä...pitäskö huolestua? Nukkuukohan noin pitkään sen takia, kun huusin sille?
Ää, melkeen itkettää
Kommentit (6)
huutavat joskus lapsilleen. ja myöskin lapset nukkuvat joskus piiiiitkiä päikkäreitä. anna toisen nukkua kun nukuttaa, kyllä se sieltä herää kun siltä tuntuu.
mutta mun mielestä on ihan turhaa huutaa alle 2-vuotiaalle :( Järki ja tunteetkin sen sanoo. Sillä hetkellä kun huusin, ei tullut vaan ajateltua mitään...
ap
sun hakeutua terapiaan? Ei siksi, että olet huutanut lapselle, vaan siksi että saat siitä noin hirveän morkkiksen. Ei ole normaalia.
Eikä sillä tasan tarkkaan ole mitään tekemistä sen kanssa, että lapsi nukkuu hyvin.
sun hakeutua terapiaan? Ei siksi, että olet huutanut lapselle, vaan siksi että saat siitä noin hirveän morkkiksen. Ei ole normaalia.
Eikä sillä tasan tarkkaan ole mitään tekemistä sen kanssa, että lapsi nukkuu hyvin.
terapiaan? no empä tullut ajatelleeksi. Ehkä alkoi jopa naurattamaan :D
Mut ihan oikeesti, mun mielestä pienelle lapselle ei pitäis huutaa, koska siitä ei ole hyötyä
Ap
Turvalliseen lapsuuteen kuuluu myös niiden kielteisten tunteiden esiintuomista, että aikuinen turvallisesti tuoda esille, että nyt minua todella suututtaa.
ethän ollut tosissasi? Mä joudun korottamaan kahden pienen pojan taloudessa ääntä vähintään joka toinen päivä -joskus pari-kolme kertaa päivässä.
Ja kun hermot menee aivan totaalisesti, suusta tulee "voi perkeleen perkele on se nyt kumma ettei kukaan usko".
vastapainoksi yritän sitten halailla ja olla läsnä. Mutta kun on tämmönen italialainen temperamentti ja pinnan pituus 2cm niin minkäs teet. Yritän parhaani ja katsotaan, mihin se riittää.