Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
seksi ei vaan enää kiinnosta
04.11.2011 |
Siis onko tää vaan jotain ohimenevä vai pitäiskö tehdä jotain asialle.. eli tosiaan seksi ei oo juurikaan kiinnostanut lapsen syntymän jälkeen. Lapsi nyt vähän alle 2 vee. Ite oon aina tykänny seksistä enemmän aamulla tai päivällä ja mies taas iltaisin. Nyt vaan iltaisin niin väsyny ettei jaksa edes ajatella seksiä ja aamusin/päivisin siihen ei oo mahdollisuutta. Toki miehen mieliksi aina silloin tällöin (n. 1krt/vko) harrastetaan iltaisin seksiä mut siinä vaan toivon et olispa mies nopea et pääsis sitten nukkumaan. Nautin kuitenkin masturboimisesta ja sitä teen muutaman kerran viikossa.. inhottavaa kun haluais taas nauttia seksistä. Mikä avuksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka kumpuaa omasta vastaavasta tilanteesta on, että siinä tuntuu että taas yksi lisää joka vain haluaa minulta jotain silloin kun hänen aikatauluihinsa sopii eikä kukaan kysy mitä ja milloin minä haluan ja toimi sen mukaan.
Olen sanonut miehelle suoraan että saa mielellään herättää minut tähän tarkoitukseen klo 5 aamulla ennen töihinlähtöä tai lasten päiväuniaika sopii myös mutta ei kiitos iltaisin kun kaadun väsyneenä sänkyyn. Kas, eipä viitsi mieskään vaivautua pois omalta mukavuusalueeltaan, olkoon sitten ilman.