Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ystävällä on naismainen mies puolisona

Vierailija
04.11.2011 |

olen aina miettinyt jos hän onkin bi tai jotain. Itseä ällöttää naismainen käytös mieheltä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies käyttätyy kuin nainen.

Mies heillä hoitaa talouden, aina järjestelee tavaroita, kävlee pylly heiluen, pitää naismaisia vaatteita-tykkää matalanilkkasukista, kotona usein yöpaituli päällä-yäk, käy kosmetologilla-hoidáttaa siellä kyntensä, wc pyyhkii vehkeensä,hedelmäinen partavesi käytössä jne...

Vierailija
2/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies käyttätyy kuin nainen.

Mies heillä hoitaa talouden, aina järjestelee tavaroita, kävlee pylly heiluen, pitää naismaisia vaatteita-tykkää matalanilkkasukista, kotona usein yöpaituli päällä-yäk, käy kosmetologilla-hoidáttaa siellä kyntensä, wc pyyhkii vehkeensä,hedelmäinen partavesi käytössä jne...

On sulla jumalauta ongelmat, anna toisen olla ja pitää itsestään huolta sinä senkin läskinen rämevittu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ymmärtäisin sun ällöämisesi.

Vierailija
4/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen tiedät pyyhkiikö se siellä vessassa vehkeensä? Vai mitä siis tarkoitit?

Kyllä munkin mies putsaa paperilla mulkkunsa pään, kun on kusella käynyt. Eipähän ole kusitipat housuissa haisemassa.

Vierailija
5/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mulla ole mitään tietoa kavereiden miesten vessakäyttäytymisestä eikä kyllä kiinnosta vähääkään!

Taitaa kirjottaja olla se jolla on ongelma :D

Vierailija
6/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinapaukut pillillä, pukeutuu 4 tuumaa liian pieniin housuihin jotka saattaa olla persuksista ihan repaleiset, pesee kylän pahimmat juoruämmät ihan 6-0 ja puhetyyli, eleet jne. kielii ettei olisi ihan hetero.

Mielettömän hyvä tyyppi kuitenkin... vaikkei ihmisen seksuaalisella suuntautumisella toki ole tekemistä luonteen kanssa.

Vierailija
7/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta ihmiset jaksaa vauhkota.

Vierailija
8/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ihastunut äijämäisiin miehiin. Kun nykyinen mieheni alkoi piirittää, olin varma, että hän on homo, joka tarvii peitetarinan. Hän on yltiöromanttinen (minä en), yltiösiisti (minä en), tarkka ulkonäöstään jne. Kuitenkin lämpenin hänelle ja ollaan oltu kolme vuotta naimisissa. Hän on upea mies, kun annoin itselleni mahdollisuuden tutustua paremmin. Nautin, kun hän kerran vuodessa räjähtää ja kiroilee antaumuksella. Muuten maailman rauhallisin mies.

Vierailija
9/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne heti yks!!! :-*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi