G: Te, jotka kuljette kotona alusvaatteillanne tai t-paidassa ja boksereissa!
Mitä teette, kun ovikello odottamattomasti soi? Siellä on vaikka joku partiolainen myymässä kortteja tai naapuri tai vaikka poliisi?
Kommentit (13)
Kuljenhan kesälläkin t-paidassa ja shortseissa, toivoo t-paidassa ja boksereissa kulkeva!
Avaan oven, tietysti. Mitä minun pitäisi sinun mielestäsi tehdä?
Avaan oven, tietysti. Mitä minun pitäisi sinun mielestäsi tehdä?
näkevät; myös YLEISELLÄ uimarannalla kuljen bikineissä sekä Suomessa ja hui kauheaa myös ulkomailla!!!!
Käytän kesällä myös toppeja ja shortseja ihan vaikka kaupungilla, apua!!!
Ja kaiken huipuksi, uskallan käydä uimahallissa ja kuntosalilla suihku, iiiikk!!!
Minun täytyy olla vakavasti sairas!!!
Eipä nuo yllätysvieraat niin yleisiä ole, että vaikuttaisivat siihen, mitä kotonani päällni puen. Kotonani elän ja olen juuri niin kuin haluan.
Mitä teette, kun ovikello odottamattomasti soi? Siellä on vaikka joku partiolainen myymässä kortteja tai naapuri tai vaikka poliisi?
Ovikelloa soittaa vain postimies, ja hänen työpäiväänsä ilahdutan mielelläni, jos satun kotona olemaan.
Ja asutaan vielä maalla, ei ovikelloa ja ihmisillä on tapana tulla sisälle vaan pikasesti koputtaen.. No kyllä siinä on joskus naapuri ja lihakauppias ollut hämmästynyt, mutta mitä sitten, minä saan kotonani olla alasti!:D
Terveiset vaan tutuille...:DD
kotona pitäisi olla edustavana vaan ihan siltä varalta jos naapuri päättäis piipahtaa. ehei kotona ollaan vaikka alasti jos siltä tuntuu. ja tässä taas yksi hyvä syy miksen halua naapurin lapsia pimpottamaan meidän ovikelloa.
meille ei kukaan tule ilmoittamatta. jos tulee jääköön oven taa.
en avaa ovea. meille ei kukaan tule ilmoittamatta. jos tulee jääköön oven taa.
ja jos avaisin niin ovi on vaatenaulakon vieressä äkkiä sieltä jonkun pitkän palttoon päällensä kietaisisi.
mielestäsi tehdä?