millä pesette pesukoneen lokerikon
kun se on täynnä pesuainejäämiä.Onko jokin aine tuohon olemassa vai mitenkä.Ajattelin pestä tiskiharjalla ja jollain suihkutiloihin tarkoitetulla aineella.
Kommentit (13)
Mutta eipä tuo kummoseen kuntoon mene kun pesen nestemäisellä ja etikkapesuja teen jokusen vuodessa.
Katson että kone on siisti eikä missään ole likaa.
Pesujen jälkeen kuivatus.
Mutta ei siinä kyllä kovin paljoa jäämiä ole (en siis ole sitä vielä koskaan irrottaanut...) koska pesen joka toinen kerta nestemäisellä ja joka toinen jauhemaisella pesuaineella. Enkä laita oikeastaan kuin puolet suositellusta määrästä ja hyvin on toiminut.
ja aloin käyttäää nestemäistä pesuainetta pesupallossa. Suosittelen!
Mutta eipä tuo kummoseen kuntoon mene kun pesen nestemäisellä ja etikkapesuja teen jokusen vuodessa.
Katson että kone on siisti eikä missään ole likaa.
Pesujen jälkeen kuivatus.
enkä itse sinne lokerikkoon laita mitään,koska kuulin että koneen käyttöikä vähenee.Mikä on etikkapesu.
Etikkapesu on sitä että kone peseytyy. Eikö sun äiti ole sua mitenkään auttanut elämässä?
Etikkapesussa lorautat pesulokeroon etikkaa. Pistät tyhjänä päälle vaikka 60 asteelle ja ohjelman loputtua 90 asteella.
Jos sulla on vanha pesukone niin hankkisin uuden ja hoitaisin sitä asiallisesti. Sun koneesi käyttöikä on varmasti jo loppunut. YÖK!
3
Niissä on joku kohta josta painetaan ja vedetään lokero pihalle.
3
Etikkapesu on sitä että kone peseytyy. Eikö sun äiti ole sua mitenkään auttanut elämässä?
Etikkapesussa lorautat pesulokeroon etikkaa. Pistät tyhjänä päälle vaikka 60 asteelle ja ohjelman loputtua 90 asteella.
Jos sulla on vanha pesukone niin hankkisin uuden ja hoitaisin sitä asiallisesti. Sun koneesi käyttöikä on varmasti jo loppunut. YÖK!
3
ja se huuhteluaine lokerikko on likainen,muut on ok.Haluaisin pestä sen muuten vaan että näyttäis siistiltä.Olen 90 sen jo pessyt joten ei siellä pitäisi sen toisen ihmisen pöpöjä enää olla.
Etikkapesu tarvitaan niin se irrottaa sontaa koneesta. Sama pitää tehdä myös kohvinkeittimelle muttet ilmeisesti tee näin. Kahvinkeittimen huuhtelu kannattaa tehdä pesun jälkeen 4-5 kertaa.
Ei sua siis ole äiti koskaan opettanut näissä? Voi poloa, opeta ihmeessä lapsesi (kunhan itse ensin opit)!
3
Etikkapesu tarvitaan niin se irrottaa sontaa koneesta. Sama pitää tehdä myös kohvinkeittimelle muttet ilmeisesti tee näin. Kahvinkeittimen huuhtelu kannattaa tehdä pesun jälkeen 4-5 kertaa.
Ei sua siis ole äiti koskaan opettanut näissä? Voi poloa, opeta ihmeessä lapsesi (kunhan itse ensin opit)!
3
ihan kuule fairylla,olen kokeillut etikkaa eikä se kahvin rasva sieltä mihkään lähtenyt.Mutta sulla on tietysti sellainen umpisäiliö,missä ei paskat näy,ja luulet vaan että se on puhdas.
Vaan niitten rakenteiden, etikka putsaa ne mistä vesi kulkee pannuun sama asia pesukoneessa.
Pannu tottakai pestään pesuaineella ihan normaalipesuna aktiivisesti. Etikkapesu ei ole joka viikkoinen toimitus. Älä sekota pesuja ja niitten tarkoitusta.
3
vähäksi aikaa likoamaan kuumaan veteen ja sitten harjaan vanhalla isolla pulloharjalla.