Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iloa on miehelle kauniista naisesta?

Vierailija
04.11.2011 |

miksi jotkut naiset saavat anteeksi asioita kauneutensa takia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta voi olla kasvoissa ja kropassa. Kummatkin ovat rakastelutilanteessa kiihottavia tai lisäkiihotusta antavia. Kaunis nainen kohottaa myös miehen itsetuntoa. Ja jos nainen on kaikenlisäksi älykäs niin se on mahtavaa.

Vierailija
2/7 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain naisen kauneus ilahduttaa minuakin monella tapaa.

Viime talvena sain seurustella lyhyen ajan oikein huomattavan kauniin naisen kanssa. Siis sellaisen, jonka perään päät kääntyilevät. Hän kertoi, että miehet eivät edes lähesty häntä, baarissakin kaverit viedään ympäriltä. Suhde loppui, mutta jotakin otin opikseni.

Ensinnäkin, ihan ihmiseltä sekin nainen näytti läheltä katsottuna. Mahdottoman kaunis hän oli vaatteittakin, mutta jotenkin se kaikkein huimin houkuttelevuus silti katosi 10 sentin päästä katsottuna. Seksistä hänen kanssaan sanoisin sen verran, että kyllä hänen kauneutensa kiihotti minua. Ja sitäkään on turha sanoa, että hän olisi käyttäytynyt kuin sellainen joka saa kaiken pyytämättä. Mutta ei se kauneus tehnyt seksistä millään tavalla huomattavasti parempaa kuin tavallisen näköisen naisen kanssa.

Hän oli ja on älykäs, mutta siinä meitä oli suhdetta rakentelemassa kaksi omiin maailmoihinsa uponnutta ihmistä. Ei siinä auta kauneus tai kohteliaisuus tai ulkonäkö, jos yksi elää elämäänsä veneiden ja toinen koirien kanssa. Toinen viiltelee ja valvoo, toinen äyskii ja särkee pikkuesineitä, kun tulee paha aika. Kauniillakin ihmisillä on tavallisten ihmisten piirteitä.

Ja vaikka yllä yritän puhua järkeä, silti minä kaipaan häntä mielettömästi. Kaipaan myös hänen kauneuttaan, koska kauniimpaa naista ei yksinkertaisesti ole olemassa. Hänen ulkonäkönsä vastasi minun unelmiani, ja nyt minun unelmani ovat hänen näköisensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain naisen kauneus ilahduttaa minuakin monella tapaa. Viime talvena sain seurustella lyhyen ajan oikein huomattavan kauniin naisen kanssa. Siis sellaisen, jonka perään päät kääntyilevät. Hän kertoi, että miehet eivät edes lähesty häntä, baarissakin kaverit viedään ympäriltä. Suhde loppui, mutta jotakin otin opikseni. Ensinnäkin, ihan ihmiseltä sekin nainen näytti läheltä katsottuna. Mahdottoman kaunis hän oli vaatteittakin, mutta jotenkin se kaikkein huimin houkuttelevuus silti katosi 10 sentin päästä katsottuna. Seksistä hänen kanssaan sanoisin sen verran, että kyllä hänen kauneutensa kiihotti minua. Ja sitäkään on turha sanoa, että hän olisi käyttäytynyt kuin sellainen joka saa kaiken pyytämättä. Mutta ei se kauneus tehnyt seksistä millään tavalla huomattavasti parempaa kuin tavallisen näköisen naisen kanssa. Hän oli ja on älykäs, mutta siinä meitä oli suhdetta rakentelemassa kaksi omiin maailmoihinsa uponnutta ihmistä. Ei siinä auta kauneus tai kohteliaisuus tai ulkonäkö, jos yksi elää elämäänsä veneiden ja toinen koirien kanssa. Toinen viiltelee ja valvoo, toinen äyskii ja särkee pikkuesineitä, kun tulee paha aika. Kauniillakin ihmisillä on tavallisten ihmisten piirteitä. Ja vaikka yllä yritän puhua järkeä, silti minä kaipaan häntä mielettömästi. Kaipaan myös hänen kauneuttaan, koska kauniimpaa naista ei yksinkertaisesti ole olemassa. Hänen ulkonäkönsä vastasi minun unelmiani, ja nyt minun unelmani ovat hänen näköisensä.

Vierailija
4/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä kauneus mitataan,jokun mielestä joku on kaunis,toisen mielestä se on ruma,maailman kaunein nainen on vaimoni,iloa ja rakkautta,lapsieni äiti,elämän kumppani.

Vierailija
5/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko nähneet niin kaunista naista joka ei unissaan piere?

Vierailija
6/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko nähneet niin kaunista naista joka ei unissaan piere?

Biaudet!

Vierailija
7/7 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh miehethän ovat visuaalisesti kiihottuvia. Mutta mitä tulssa menneenä sinkkuvuotena panin kaikennäköisiä naisia niin ei se seksi juurikaan eronnut tavallisen näköisen naisen kanssa peuhaamisesta. Minun makuuni ovat hyvin hoikat ja sirot naiset. Jos näin mittoina saisi antaa niin n. 170cm/50kg ja kuppikoko voisi olla b-c. Toki tähän pakettiin vaaditaan myös ulkonäöllisesti muutakin. Meikki peittää ja paljon mutta yhden illan jutuissa ainakin minä olen sokea sille mitä meikin alla on, sillä ei ole väliä. Mutta eise pieni ja timmi peppu juurikaan eroa runsaamman naisen pepusta ja pimpasta. Toki hoikalla naisella on hyvin usein myös kauniimpi alakerta koska siellä ei ole läskiä ja täten kiinteämpi myös alakerrasta. Mutta ei sitä timmeyttä ja kauneutta näe doggy style asennosta joka on itselleni mieluisin asento. Toki jos nainen on päällä ja siinä näkee ne kasvot ja pienet kiinteät rinnat niin onhan se nyt toki pirun kiihottavaa. Sanoisin että ainut asento mistä timmeydestä ja kauneudesta on hyötyä miehelle niin juuri nainen päällä asennossa. Siinä voi hyvin kopeloida timmin naisen kroppaa käsillä. Ei sitä voi kieltäminen etteikö tämä tuntuidi paljon paremmalta kuin tuhdimman naisen kanssa. Mutta itse tykkään koira-asennosta koska siinä saa vauhdin sopivaksi hengästymättä. Ja joo, kyllä olen kihloissa täl hetkellä mielestäni ihan kauniin naisen kanssa. Erityisesti salihousut jalassa hänen peppunsa näyttää aika jumalalliselta. Kasvoistaan aika perus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan