Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat aiheuttavat itse valitettavan usein

Vierailija
04.11.2011 |

sen, että tällaisia lapsettomia asioita tulee (hotellit, lennot jne). Jos lasten kanssa käytäisiin kerran viikossa ulkona syömässä, niin se ei olisi kerran vuodessa niin iso numero ja siellä osattaisiin käyttäytyä. Törmään tähän ilmiöön jatkuvasti viikottain suomessa, jopa meidän lapset ihmettelevät naapuripöydän lasten käytöstä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten varmasti pitää paikkansa. Ainakin osin. Tai jos lapsille olisi ylipäätään pidetty tarpeeksi tiukkaa kuria ihan kotioloissa. Opetettu käyttäytymään kotiruokapöydässä.

Vierailija
2/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan ihan juntteja lasten kanssa ja kauheinta, että se tuntuu olevan vanhemmista hauskaa. Pari vkoa sitten 2 lasta tappelee mäkkärijonossa. Toinen kaatuu mua päin ja isukki vaan nauraa. Tappelu ja huuto jatkui koko ruokailun. Isukki leikki puhelimellaan ja äiti ei pahemmin välittäny. Siistejä ja tod.näk työssäkäyviä olivat. No, yksi kerta oltiin tasokkaassa ravintolassa ja jonkun lapset ne siellä kiljuen juoksi pitkin poikin. Ja vanhempia vaan naurattaa. Kylpylät on ihan parhaita havaintopaikkoja asialle... Meidänkin lapset myötähäpeää näitä tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen, miten heihin suhtaudutaan. Eli kannattaisin anniskeluravintoloita joihin laitettaisiin kielto 40-50v miehille. Ovat yleensä huonotapaisia ja äänekkäitä ja kaatuilevat muiden päälle.

Vierailija
4/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen voinut omien lasteni kanssa matkustaa ja käydä missä vaan ja millä vaan koska osaavat käyttäytyä - paremmin kuin monet aikuiset. En tajua miksi vanhemmista on vain hauskaa kun heidät ihmeelliset pilttinsä kiljuvat, sylkevät ja heittelevät ruokaakin. Nuorimmaiseni on nyt 1v ja kaksi vanhempaa murrosiässä (poikia vieläpä kaikki) eikä kukaan heistä ole ikinä pistänyt showta pystyyn edes kaupan karkkihyllyn luona. Ja ihan letkeä ilmapiiri kotona on silti, auktoriteetti ja käytöstavat eivät vaadi DDR-tyylistä sotilaallista kuria. Luulen että se kakaroiden huonotapaisuus heijastaa vain sitä mitä sikoja vanhemmat ovat kotona.....lapsihan on kotinsa kuva. Ja nykyäänhän ei uskalleta enää olla vanhempia, ollaan lasten kavereita ja tenavat saavat pyörittää vanhempiaan kuus-nolla. Valitettavasti jo tarhaiässä.

Vierailija
5/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella mitä kotona on (tai ei ole).

Ja tarkoitan näitä, kun ollaan lentokoneessa, ulkona syömässä, hotellissa jne. Lapset kiljuu ja tekee pahojaan. Vanhemmat ei sano mitään.

Onneksi on tullut näitä, että voi valita lomalleen lapsettoman hotellin.

Vierailija
6/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen voinut omien lasteni kanssa matkustaa ja käydä missä vaan ja millä vaan koska osaavat käyttäytyä - paremmin kuin monet aikuiset. En tajua miksi vanhemmista on vain hauskaa kun heidät ihmeelliset pilttinsä kiljuvat, sylkevät ja heittelevät ruokaakin. Nuorimmaiseni on nyt 1v ja kaksi vanhempaa murrosiässä (poikia vieläpä kaikki) eikä kukaan heistä ole ikinä pistänyt showta pystyyn edes kaupan karkkihyllyn luona. Ja ihan letkeä ilmapiiri kotona on silti, auktoriteetti ja käytöstavat eivät vaadi DDR-tyylistä sotilaallista kuria. Luulen että se kakaroiden huonotapaisuus heijastaa vain sitä mitä sikoja vanhemmat ovat kotona.....lapsihan on kotinsa kuva. Ja nykyäänhän ei uskalleta enää olla vanhempia, ollaan lasten kavereita ja tenavat saavat pyörittää vanhempiaan kuus-nolla. Valitettavasti jo tarhaiässä.

Ne kiellot koskevat kaikkia myös sinun lapsiasi! Eli jos hotelliin tai lennolle on lapsikielto, niin sinne et voi mennä hyvin käyttäytyvienkään lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi