Aina kun mä kirjotan jotain johonkin ketjuun, keskustelu päättyy siihen.
Siis 90 prosentissa tapauksista, ne ketjut joihin kommentoin, päättyvät siihen mun kommenttiin. Enkä kirjoita mitään provoiluja tai trollaa vaan ihan asiaa kirjoitan...
Kommentit (22)
musta tuntuu samalta. Ihan ku ei ketään kiinnostais kommentoida mun esittämiä faktoja ja linkkejä.
musta tuntuu samalta. Ihan ku ei ketään kiinnostais kommentoida mun esittämiä faktoja ja linkkejä.
että jotkut älyttömät kommentit saavat provosoitua keskustelua, mutta asiallinen kommentointi ja kannanottaminen tappaa koko keskustelun. Ehkä se kertoo jotain kanssapalstailijoista?
entisten nikillisten kirjoittamina. :)
just siitä kun et lyö pökköä pesään.Mun kirjotuksiin kans välillä tyssää,mut jos kirjottaa silleen tarpeeks vittumaisesti niin kyllä joku sen kalan nappaa.
monesti aivan samaa, että olen oikea "ketjujen tappaja". Ihanaa, etten ole yksin! :D
sen jo olevan taas minä, mutta saat mieluusti sanoa viimeisen sanan ap! :D
t. 8
tää mamma lähtee nyt nukkuun. Mutta kivaa etten ole ainoa ketjujen tappaja! Öitä :)
-ap
Siitä se kaiketi johtuu, että tällä palstalla ihmisiä kiinnostaa lähinnä provoilu ja tappelu, ei järkevä ajatusten vaihto.
Siitä se kaiketi johtuu, että tällä palstalla ihmisiä kiinnostaa lähinnä provoilu ja tappelu, ei järkevä ajatusten vaihto.
Itse kirjoitan paljon mm. maahanmuuttokysymyksiin ja politiikkaan liittyviin ketjuihin, ja aina ihan asialinjalla, huolellisesti perustellen. Mitä paremmat perustelut ja parempi teksti, sitä enemmän tulee kommentteja. Osa kommentoi asiallisesti, osa tulee inttämään.
Itse olen huomannut, että useimmat eivät lue kuin sen avauksen, ja vastaavat siihen. Jo aiemmin tulleilla kommenteilla ei ole mitään merkitystä, vaikka niissä olisi kerrottu jo ihan samat asiat kuin mitä kyseinen vastaaja esittää "uutena" tietona.
Omiin ketjuihini saan esim. samat neuvot ja kommentit noin viiteen kertaan. Ja vaikka olisin esittänyt tarkentavia kommentteja, niin joka kerta joku tulee kysymään asiaa, jonka olen ilmoittanut juuri edellisessä kommentissa.
Eli en usko, että se viimeinen kommentti ketjua tappaa, vaan pikemminkin se, ettei aihe enää kiinnosta ketään. Provoilijat kyllä osaavat tarttua viimeistä edellisiinkin kommentteihin.
monesti aivan samaa, että olen oikea "ketjujen tappaja". Ihanaa, etten ole yksin! :D
Olen ajatellut, että se loppuu siksi, kun tulee niin terävä kommentti, ettei kenelläkään ole siihen enää mitään sanomista, ei varsinkaan vastaan vänkäämistä.
ei ole muuta siltä väliltä provoiliu ja tappale tai politiikka.
Mua ei kiinnosta kumpikaan täällä.
Politiikka ei kiinnosta sen syvällisemmin. Tietenkin seuraan jonkin verran maailmanmenoa.
Mulle tää palsta on lähinnä ajanvietettä ja hauskanpitoa. Minä en solvaa ketään.
Täällä saa välillä nauraa itsensä kipeeksi joillekkin hyville jutuille;)
Ehkä me vaan kirjotetaan niin fiksusti, että siihen ei oo enää mitään lisättävää? =D
Jonkun tosi vittumaisen loppukaneetin ja kukaan ei jaksa enää kommentoida kun pelkää, että saavat sut kimppuunsa.
Ei sellaisessa pöydässäkään jaksa istua missä on yksi raivohullu vittuilija. Olenko oikeassa?
sen voi myös itse nostaa joskus myöhemmin. Aihe kuluu kun se on näkyvissä liian pitkään, eikä kukaan viitsi enää kommentoida.
Tähän muuten taitaa kuolla tämä ketju.
Olen nimittäin ihan samoja asioita miettinyt, että onko se mussa vika ja kommenteissani kun ketjut kuolee :)
Olen myös ajatellut sen johtuvan kommenttini nerokkuudesta, johon kenelläkään ei ole enää mitään lisättävää, vähän niinkuin aamen koko keskusteluun ;)
Ennen koin aloittamani keskustelun onnistuneeksi, jos moni kommentoi, nykyään se on ihan sama.