Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun mä kirjotan jotain johonkin ketjuun, keskustelu päättyy siihen.

Vierailija
03.11.2011 |

Siis 90 prosentissa tapauksista, ne ketjut joihin kommentoin, päättyvät siihen mun kommenttiin. Enkä kirjoita mitään provoiluja tai trollaa vaan ihan asiaa kirjoitan...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koin aloittamani keskustelun onnistuneeksi, jos moni kommentoi, nykyään se on ihan sama.

Vierailija
2/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu samalta. Ihan ku ei ketään kiinnostais kommentoida mun esittämiä faktoja ja linkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu samalta. Ihan ku ei ketään kiinnostais kommentoida mun esittämiä faktoja ja linkkejä.

että jotkut älyttömät kommentit saavat provosoitua keskustelua, mutta asiallinen kommentointi ja kannanottaminen tappaa koko keskustelun. Ehkä se kertoo jotain kanssapalstailijoista?

Vierailija
4/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisten nikillisten kirjoittamina. :)

Vierailija
5/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just siitä kun et lyö pökköä pesään.Mun kirjotuksiin kans välillä tyssää,mut jos kirjottaa silleen tarpeeks vittumaisesti niin kyllä joku sen kalan nappaa.

Vierailija
6/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti aivan samaa, että olen oikea "ketjujen tappaja". Ihanaa, etten ole yksin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
8/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jo olevan taas minä, mutta saat mieluusti sanoa viimeisen sanan ap! :D



t. 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
10/22 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää mamma lähtee nyt nukkuun. Mutta kivaa etten ole ainoa ketjujen tappaja! Öitä :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ja anteeks

Vierailija
12/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se kaiketi johtuu, että tällä palstalla ihmisiä kiinnostaa lähinnä provoilu ja tappelu, ei järkevä ajatusten vaihto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se kaiketi johtuu, että tällä palstalla ihmisiä kiinnostaa lähinnä provoilu ja tappelu, ei järkevä ajatusten vaihto.

Itse kirjoitan paljon mm. maahanmuuttokysymyksiin ja politiikkaan liittyviin ketjuihin, ja aina ihan asialinjalla, huolellisesti perustellen. Mitä paremmat perustelut ja parempi teksti, sitä enemmän tulee kommentteja. Osa kommentoi asiallisesti, osa tulee inttämään.

Itse olen huomannut, että useimmat eivät lue kuin sen avauksen, ja vastaavat siihen. Jo aiemmin tulleilla kommenteilla ei ole mitään merkitystä, vaikka niissä olisi kerrottu jo ihan samat asiat kuin mitä kyseinen vastaaja esittää "uutena" tietona.

Omiin ketjuihini saan esim. samat neuvot ja kommentit noin viiteen kertaan. Ja vaikka olisin esittänyt tarkentavia kommentteja, niin joka kerta joku tulee kysymään asiaa, jonka olen ilmoittanut juuri edellisessä kommentissa.

Eli en usko, että se viimeinen kommentti ketjua tappaa, vaan pikemminkin se, ettei aihe enää kiinnosta ketään. Provoilijat kyllä osaavat tarttua viimeistä edellisiinkin kommentteihin.

Vierailija
14/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti aivan samaa, että olen oikea "ketjujen tappaja". Ihanaa, etten ole yksin! :D


Olen ajatellut, että se loppuu siksi, kun tulee niin terävä kommentti, ettei kenelläkään ole siihen enää mitään sanomista, ei varsinkaan vastaan vänkäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuta siltä väliltä provoiliu ja tappale tai politiikka.

Mua ei kiinnosta kumpikaan täällä.

Politiikka ei kiinnosta sen syvällisemmin. Tietenkin seuraan jonkin verran maailmanmenoa.



Mulle tää palsta on lähinnä ajanvietettä ja hauskanpitoa. Minä en solvaa ketään.

Täällä saa välillä nauraa itsensä kipeeksi joillekkin hyville jutuille;)

Vierailija
16/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me vaan kirjotetaan niin fiksusti, että siihen ei oo enää mitään lisättävää? =D

Vierailija
17/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tosi vittumaisen loppukaneetin ja kukaan ei jaksa enää kommentoida kun pelkää, että saavat sut kimppuunsa.



Ei sellaisessa pöydässäkään jaksa istua missä on yksi raivohullu vittuilija. Olenko oikeassa?

Vierailija
18/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi myös itse nostaa joskus myöhemmin. Aihe kuluu kun se on näkyvissä liian pitkään, eikä kukaan viitsi enää kommentoida.



Tähän muuten taitaa kuolla tämä ketju.

Vierailija
19/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin ihan samoja asioita miettinyt, että onko se mussa vika ja kommenteissani kun ketjut kuolee :)

Vierailija
20/22 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajatellut sen johtuvan kommenttini nerokkuudesta, johon kenelläkään ei ole enää mitään lisättävää, vähän niinkuin aamen koko keskusteluun ;)