Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että ihmisellä on silloin tällöin kuumetta ilman muita oireita?

Vierailija
03.11.2011 |

Mikä siinä voi olla taustalla jos muuten kokee voivansa hyvin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuumeilu jäänyt flunssasta? Vai alkanut muuten vaan? Paljonko sinulla on kuumetta? Lämpöhän voi heitellä päivän aikana aika reilustikkin riippuen siitä mitä teet ja naisilla vaikuttaa hormonit. Jos itsekkin mittailisin usein niin saisin varmasti vähän väliä eri lukemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi