Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies/isä ei osallistu kotitöihin/lastenhoitoon EDES silloin, kun vaimo on sairas?

Vierailija
03.11.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en tuollaisen kanssa edes löisi hynttyitä yhteen eli omalla kohdalla vastaus olisi, että naapurin mies.

Vierailija
2/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se mies on ollut samanlainen silloinkin, kun vaimo oli terve. Itsepä on nainen onnensa valinnut...

Valitettava totuus on vieläkin se, että vaimo on monille miehille täysin kodinkoneen arvoinen, eli käyttötavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on arabi välimerenmaasta. Ennenpitkään suomalainen vaimonsa otti ja lähti.

Oli kyllä niin pimeät asenteet tuolla kaverillani. Mitään kotitöitä ei miehelle kuulunut. Varsinkin lasten hoito ja kasvatus oli täysin naisen vastuulla.

Vierailija
4/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö mies osallistuisi yhtään, mutta "normaalin" sairauden aikana mieheni ei todellakaan tajua, että jos vaimo ei koko ajan valita, niin hän voi kuitenkin olla kipeä ja avun tarpeessa.

Minä siis pysyn suunnilleen toimintakykyisenä melko kipeänäkin. Pystyn siis hoitamaan normaalit kotihommat yleensä. Mies taas on aivan petikunnossa jos nenä on vähän tukossa ja kuumemittari lähtentelee 37 astetta.

Mies ei siis voi ymmärtää että olen kipeä, jos en nuku 24t/vrk ja valita koko ajan kehnoa oloani.

Vierailija
5/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs ja empatiakyvytön. Tällainen on mm. oma isäni. Ja äitini on häntä sietänyt jo yli 40 vuotta.

Vierailija
6/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on yrittäjä ja tekee arkisin ympäripyöreää aivan kuten minäkin, yrittäjä myös.

Jos jompikumpi sairastuu, ei sen toisen työpäivä siitä yhtään lyhene.

Eli meillä kyllä jää kotityöt silloin tekemättä eikä se minusta ole mikään iso juttu eikä maailmaa kaatava asia.

Vierailija
7/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näkynyt ja jos näkyisi sanoisin kyllä goodbyet samantien.

Vierailija
8/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja ajattelematon.Itse käyn töissä ja hoidan KAIKKI kotiin liittyvät asiat.Mies tekeytyy sairaammaksi kuin onkaan.

Sanoo aina ettei hänkään viitti tehä mitään kun muutkaan ei tee(paitsi että minä joudun lähes päivittäin myös siivoomaan,muun kodinhoidon ohella)

Vierailija
9/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei talua millainen mies oikein on!

Vierailija
10/10 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja ajattelematon.Itse käyn töissä ja hoidan KAIKKI kotiin liittyvät asiat.Mies tekeytyy sairaammaksi kuin onkaan. Sanoo aina ettei hänkään viitti tehä mitään kun muutkaan ei tee(paitsi että minä joudun lähes päivittäin myös siivoomaan,muun kodinhoidon ohella)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan