Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOUSUvinkit jakoon, pliis...

Vierailija
03.11.2011 |

Havahduin faktaan, että mun kaapissa ei oikeastaan ole paljon muita housuja, kuin farkkuja. Tekisi mieli vähän aikuistaa karderoobia, mutta millaiset housut ois hyvät? Toisin sanoen, millaisia suosit? Ostatko verkkokaupasta, voitko linkata mitkä on olleet hyvät? Mitä seikkoja etsiskelet housuista; vyötärön korkeus, materiaali, väri, valmistaja...?

Olen "naisellisen muotoinen", ylipainoa muutaman kilon verran, mutta rasva kertynyt reisiin ja peppuun, vyötärö on kohtalaisen kapea. Millaiset housut ois hyvät? Matalista en pidä yhtään, se on oikeastaan ainoa, mistä en tingi - mutta kainalohousutkaan ei toimi... =)

Kaikkihan housuja pitää ja muiden päällä ne (muut kuin farkut) näyttää ihan hyvältäkin, mutta jotenkin ei itselle löydy.

Vinkkejä meille housuttomille, kiitos! =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän näitä http://www.ratkiriemu.fi/index.php?act=viewProd&productId=661

vaikken ole edes raskaana. huippumukavat eikä kiristä mahasta... on myös hyvännäköiset, käy iltamenoihin ja arkeen. vyötä joutuu käyttämään ettei tipu päältä.

Vierailija
2/3 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkamaukalla on just nyt molempia.

ja nimenomaan hooämmän housut on minusta sopivia leveäpeppuisellekin, mulle ainakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisit ihan jonnekin oikeaan vaatekauppaan ja myyjän kanssa etsisit sopivat mallit itsellesi (vaikka Stockmann, Halonen tai joku paikallinen täti-vaatekauppa, näissä saa palvelua yleensä). Katsot sitten mitä merkintöjä niissä sinulle sopivissa malleissa on, jatkossa löytyy helposti omin avuin hyllystä tai vaikka nettikaupoista oikeat mallit.

Korkea vyötärö ja bootcut sopii ainakin minulle parhaiten, kun ikä on näköjään tuonut pysyvät 10 ylimääräistä kiloa teinivuosiin verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän