H&M-sivuilta ei löydy äitiysvaatteita?!
Löytääkö joku muu vai onko niitä enää H&M:llä ollenkaan myynnissä? Apuva!
Kommentit (9)
HM:n äitiysvatteet on niin pieniä pillimalleja, että kukaan normaalikokoinen ei tunnista niitä mammavaatteiksi.
HM:n äitiysvatteet on niin pieniä pillimalleja, että kukaan normaalikokoinen ei tunnista niitä mammavaatteiksi.
nehän on mitoitettu oikein sotanorsuille..itse käytin m kokoa ja joo en kyllä tod ole m kokoinen enemmän ehkä xl
..vaikka ennen on löytyny. ja mun kaverikin sano et on tullu muutos. toihan on ihan typerää et pitää etsiä ne normivaatteiden joukosta nykyään?? tai sit mä oon aivan puusilmä ja mun kaveri kans?
nehän on mitoitettu oikein sotanorsuille..itse käytin m kokoa ja joo en kyllä tod ole m kokoinen enemmän ehkä xl
Oletkohan käynyt viime vuosina? Itse löysin viimeksi isoimman koon, joka oli 40. Normaalipuolella isoin koko on kai 44.
Housujen mallit ovat pillejä..miksi tällaisia malleja raskaana oleville, joilla on jalat usein turvoksissa.. en ymmärrä.
Sotanorsuista kun puhutaan, niin käyn kyllä miettimään, että minkä kokoinen ihminen itse olet. Minä olen 177cm pitkä ja voit kuvitella, että raskaus ja pituus tuovat tiettyjä haasteita pukeutumiseen, vaikka varsinaisesti ylipainoa ei olisikaan.
En minäkään valittaisi jos olisin 160-150 cm metriheikki.
viime keväänä ostamassa Menkkahaukalta äitiyskledjuja, ja isoin koko oli muistaakseni 46. Ainakin silloin oli tarjolla muitakin kuin pillihousuja, itse osti rennot ja hieman joustavat kangashousut sekä pellavahousut.
Yläosia en ostanut, koko raskauden ajan sopi samat paidat.
Oon aika reitevä ja persevä, enkä kovin lyhykäinenkään, mutta ihan hyvin kävi ko. kaupan mammavaatteet.
Minulle kävisi raskausaikana hyvin 42 koon vaatteet, pituuden puolesta joskus harvoin tarvitsisi olla pidemmät lahkeet tms.
Kai kokoni on sitten sellainen, että menekkiä riittää ja tankoon jäävät sitten ne pienimmät kappaleet. Näinhän se on aleissakin. 34-36-kokoluokan vaatteita löytyy -70% rekeistä eniten (ja myös joitain xxxxl-kuteita).
Kumma juttu kun tällä palstallakin yleisin vaatekoko on juuri tuo 34...:D
177CM
Mäkin olen samaa mieltä, että H&M:n äitiysvaatteet ovat isokokoisia. Normaalisti käytän H&M:n vaatteissa kokoa 38/M (eli todellakin se normaaleista normaalein koko) ja äitiysvaatteet olen ostanut koossa 36/S ja silti tahtovat olla isoja.
Ja kyllä mä olen raskausaikoina käyttänyt pillihousuja, käytänhän niitä muutenkin. En todellakaan haluaisi pukeutua johonkin muodottomiin telttoihin. Nimenomaan raskaanahan vartalonmukaiset vaatteet ovat hienoja, kun vatsa korostuu mukavasti.
Vastauksena ap:n kysymykseen, H&M myy edelleen äitiysvaatteita. Löytyy nimellä Mama naisten vaatteista kunkin kategorian kohdalta (Yläosat, Housut jne), jos ei tuota edellä kerrottua filtteröintiä halua käyttää.
Mäkin olen samaa mieltä, että H&M:n äitiysvaatteet ovat isokokoisia. Normaalisti käytän H&M:n vaatteissa kokoa 38/M (eli todellakin se normaaleista normaalein koko) ja äitiysvaatteet olen ostanut koossa 36/S ja silti tahtovat olla isoja. Ja kyllä mä olen raskausaikoina käyttänyt pillihousuja, käytänhän niitä muutenkin. En todellakaan haluaisi pukeutua johonkin muodottomiin telttoihin. Nimenomaan raskaanahan vartalonmukaiset vaatteet ovat hienoja, kun vatsa korostuu mukavasti. Vastauksena ap:n kysymykseen, H&M myy edelleen äitiysvaatteita. Löytyy nimellä Mama naisten vaatteista kunkin kategorian kohdalta (Yläosat, Housut jne), jos ei tuota edellä kerrottua filtteröintiä halua käyttää.
Kuten kerroin olen 177cm ja varmastikaan en pituudeltani keskikokoinen, mutta bmi:ltä kylläkin. Mutta tässähän tuli jo ilmi, että kokoja on, ne ovat vain niistä kaupoista aina loppu, joissa itse käyn.
Minulla siis 36-38 koon housut jäävät caprimallisiksi.
Valitset eka naisten vaatteet ja sitten siitä filtteri kohdasta valitset MAMA.. Johan löytyy..