Minkälaisia joulukoristuksia olet ajatellut laittaa ja koska? Mä haluaisin laittaa jo nyt, mutta mies estelee.
Kommentit (4)
Ajattelin tehda havuista ja/tai piikkipaatsamasta seppelen oveen. Keittioon teen itse appelsiini-neilikka-pomanderin taikka pari. Parille sivupoydalle laitan mummon vanhat pikkuiset joululiinat, olohuoneen ikkunaan laitan varmaankin jonkin koristeen ja ehkapa ostan joulukukan taikka pari, kunhan tulevat myyntiin. Aloitan varmaankin parin viikon sisalla. Ei olla joulua kotona, niin etta pitaa aloittaa ajoissa, jos aion yhtaan ehtia nauttia kodista edes minimaalisessa joulukunnossa. Sen enempaa en ole laittamassa " joulua" kotiin, ei tule jouluvaloja eika kuusta tms. :(
Paljon kynttilöitä pitää vielä ostaa ja hakea ulko-oveen havukranssi joulumarkkinoilta. Pari jouluista liinaa pöydille. Ja kuusi sisään aatonaattona. Siinä ihan riittävästi.
Ko ikkunakynttilätaulu on riippunut ilman valoja ikkunassa koko vuoden ;)
Samoin haen kaapista kynttelikön ja ikkunavalot makuuhuoneisiin varmaan itsenäisyyspäivän tienoilla.
Muuten en tykkää ollenkaan koristella, mutta valot siis haluan, ulos myös.
Sitten meillä on 2 v vanha oikeasti nätti tekokuusi. Se haetaan par viikkoa ennne joulua käyttöullakolta ja lapset koristelee kuusen. Ko komeus jää sitten jouluksi vahtimaan ja valaisemaan taloa, kun itse menemme aurinkoon.