Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitto työpaikan toivossa. Miten hoitaa sellainen puhelu?

Vierailija
03.11.2011 |

Olen siis tuttavan kautta saanut yrityksen henkilöstöjohtajan numeron. Heillä kuulemma koko ajan tarvitaan lisää porukkaa.

Nyt pitäisi siis soitella tälle johtajalle ja kysellä töitä/tarjoutua työntekijäksi.

En ole tällista ikinä tehnyt, joten ihan outo tilanne minulle. Miten esim aloittaa puhelu. Joo, esittäytymällä, mutta mitä sitten? Kerronko keneltä sain numeron ja kehoituksen soittaa, vai miten tässä edetä? Pitäiskö mainita että kuulin, että tarvitsette työntekijöitä?

Blaaa, miten tää voi olla näin vaikeaa. Jännittää ihan oikeesti koko tilanne. Ja kun jännitän niin alan ihan varmasti takellella sanoissa ym.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan työhakemus mutta missä ei ole yksilöity mitä hakee. Sähköpostin liitteeksi se hakemus ja cv ja itse viestiin että kuulit että teillä on tarve hyvistä työntekijöistä ja blaa blaa. Parhaat duunini olen saanut näin.

Vierailija
2/2 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen puhelua laittaa vähän asioita paperille: kuka olet, miksi haet heille töihin, mitä osaat jne. Niitä kuitenkin kysytään. Antaa vähän varmuutta tuohon puheluun. Ja kerro, että olisit valmis tulemaan paikan päälle kertomaan itsestäsi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi