Ei kuukautisia imetyksen jälkeen, mistä kysymys...?
Olen lopettelemassa imetystä, vauva täyttää vuoden parin viikon kuluttua. Kuukautiset alkoivat n. 2 kk sitten, kun imetysmäärät vähenivät - tai niin luulin. Yksi niukka vuotokerta tuli, eikä sen jälkeen mitään. Edellisen lapsen jälkeen tulivat säännöllisenä takaisin lapsen ollessa n. 9 kk.
Mitäs nyt mahtaa olla kysymys, vaihdevuosistako? Tuliko musta nyt sellainen av:lla parjattu mummoäiti ihan oikeesti? Ikääkin on jo huikeat 38 v.
Kommentit (5)
olen vasta 32 ja kuukautiset nykyään niin niukat että pärjään palalla vessapaperia ja sekin on useinmiten puhdas.
mulla ei kyllä tuulut kuukautisia kuin vasta lapsen ollessa 1 v, imetin vielä silloin.
lopetin ekan lapsen imetyksen, tuli kahdet tosi niukat menkat ja sit ne loppuivat kokonaan.. nyt on lapsia kaksi =D
Lähes 100% varma olen, etten ole raskaana. Seksiä ollut harmillisen vähän viime aikoina, kun imetys on molemmilla kerroilla tehnyt limakalvoistani paperinohuet ja -kuivat ja vienyt halut tyystin :( Ne vähät kerrat on käytetty kumia.
Ehkäpä sitten imetys vaan vaikuttaa mun hormonitoimintaan erityisen voimakkaasti/pitkään. Toivottavasti nyt en kuitenkaan vielä mummoksi muutu.