Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kuukautisia imetyksen jälkeen, mistä kysymys...?

Vierailija
03.11.2011 |

Olen lopettelemassa imetystä, vauva täyttää vuoden parin viikon kuluttua. Kuukautiset alkoivat n. 2 kk sitten, kun imetysmäärät vähenivät - tai niin luulin. Yksi niukka vuotokerta tuli, eikä sen jälkeen mitään. Edellisen lapsen jälkeen tulivat säännöllisenä takaisin lapsen ollessa n. 9 kk.

Mitäs nyt mahtaa olla kysymys, vaihdevuosistako? Tuliko musta nyt sellainen av:lla parjattu mummoäiti ihan oikeesti? Ikääkin on jo huikeat 38 v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 100% varma olen, etten ole raskaana. Seksiä ollut harmillisen vähän viime aikoina, kun imetys on molemmilla kerroilla tehnyt limakalvoistani paperinohuet ja -kuivat ja vienyt halut tyystin :( Ne vähät kerrat on käytetty kumia.

Ehkäpä sitten imetys vaan vaikuttaa mun hormonitoimintaan erityisen voimakkaasti/pitkään. Toivottavasti nyt en kuitenkaan vielä mummoksi muutu.

Vierailija
2/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit hormonit. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta 32 ja kuukautiset nykyään niin niukat että pärjään palalla vessapaperia ja sekin on useinmiten puhdas.

mulla ei kyllä tuulut kuukautisia kuin vasta lapsen ollessa 1 v, imetin vielä silloin.

Vierailija
4/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, varma ettet ole raskaana?

Vierailija
5/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin ekan lapsen imetyksen, tuli kahdet tosi niukat menkat ja sit ne loppuivat kokonaan.. nyt on lapsia kaksi =D