Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen lapsen saa jättää yksin kylpyammeeseen?

Vierailija
02.11.2011 |

Ilman että istuu koko ajan vieressä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jätetään usein 3-vuotias ja mennään viereiseen huoneeseen laittamaan vauva vaatteisiin. Vauva on ollut kylvyssä juuri ennen isompaa ja hoitopöytä on toisessa huoneessa. Huutelen koko ajan kylvyssä olijalle ja käsken höpötellä. Jos kuuluu pienikin outo ääni tai outo loiskaus, menen saman tien katsomaan.

Vierailija
2/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6 v osaa hyvin mutta siellä voi liukastua silti :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en uskaltaisi alle 6-vuotiasta jättää yhtään yksin.

Vierailija
4/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse uskaltaisi jättää lasta ollenkaan ammeeseen jos sellainen olisi, mutta olenkin vähän heikkohermoinen...

Tuttavan lasta hoitaessani joskus ammoisina aikoina huomasin, että vaikka hän osasi kylpeä ja leikkiä rauhallisesti ammeessa ihan itsenäisesti jo n. 4-vuotiaana, niin monesti hän horjahti tai liukastui ja kaatui (vaikka ammeessa oli kumimatto) kun vaihtoi asentoa tai nousi ylös. Ja sitten ne kylpyammeet kun on sen muotoisia muutenkin, että niistä on vaikea nousta jos kaatuu, ihan vaikka muuten osaisikin olla...

Tuo on tietysti hyvä tapa, että puhuttaa lasta kokoajan, niin voi olla varma, että kaikki on hyvin. Silti en ainakaan alle 4-vuotiasta jättäisi kuin muutamaksi minuutiksi korkeintaan.

Vierailija
5/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyhuoneessa ammeessa leikkimässä. Ovi kylppäriin on auki ja jatkuvasti kyselen ja kuulostelen, että miten menee, joko haluaa pois, mitä teet yms..

Vierailija
6/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos sellainen olisi, mutta olenkin vähän heikkohermoinen...

jos jotakuta kiinnostaa.