Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help, graafikko, tiedottaja, nettivastaava!

Vierailija
02.11.2011 |

Firman nettisivujen kuvituksena halutaan käyttää autovalmistajan sivuilta otettettua pressikuvaa pakettiautosta. En löydä kyseisen autonvalimistajan sivuilta mistään tietoa saako niitä kuvia käyttää jonkun firman nettisivujen teossa, kun firma ei ole autokauppa eikä myy, vaan käyttää kyseistä autoa. Tietäiskö joku onko kyseisen kuvan käyttö laillista vai laitonta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kieltää, eikös niin?

Only persons or entities having access to this site are authorised by Toyota Motor Europe S.A./N.V. to use the images on this website. However, such authorised use is strictly limited to use in press articles and does not entitle such person or entity to adapt or otherwise modify such images.

Vierailija
2/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupa saattaa tilanteesta riippuen irrota, mutta luvatta käyttäminen on tekijänoikeusrikkomus joka tilanteessa, ellei kuvaan yhteyteen ole selkeästi merkitty, että sitä SAA käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leesä kuvia käytetään miten tykätään netissä. ei kukaan tiedä kuka kuvan on ottanut. tietty jos siinä lukee jotain omistajan tekstiä niin kannattaa kysyä. its surutta käytän kaikkia kuvia mitä kuvahaulla löytyy.

Vierailija
4/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupa saattaa tilanteesta riippuen irrota, mutta luvatta käyttäminen on tekijänoikeusrikkomus joka tilanteessa, ellei kuvaan yhteyteen ole selkeästi merkitty, että sitä SAA käyttää.

mites kun olen palkannut kuvaajan ottamaan kuvia tuotteista joita myyn niin niitä on nyt kopioitu muille sivuille. Voinko vaan väittää että on mun kuvia ja viedä oikeuteen?

Vierailija
5/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites kun olen palkannut kuvaajan ottamaan kuvia tuotteista joita myyn niin niitä on nyt kopioitu muille sivuille. Voinko vaan väittää että on mun kuvia ja viedä oikeuteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan