Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät Las Vegasissa?

Vierailija
02.11.2011 |

Tällaisen sivun oli kaveri löytänyt facebookista. Katsoin lisätiedot www.broadcasters.fi eli ohjlemaa ollaan tekemässä. En ole telkkarityrkky eikä miehenikään, mutta tekisi mieli jättää häävalmistelut kesken jo alkuvaiheessa, NIIIIN rasittavaa ja NIIIIIN kallista... Jos hyppäis koneeseen ja antais muiden hoitaa järjestelyt... Toisella kirroksella kun molemmat ollaan, niin yhdet isot häät on jo koettu. Mulla ainakin alkaa palaa hermo tämän näpertämisen kanssa, kun kaikki tehdään itse että säästettäis. Miten te oikein jaksatte??? Ekat häät meni jo "pilalle" , kun olin itse tilaisuudessa aivan väsynyt kaikesta järjestelyistä. Nyt tuntuu taas pinnaolevan todella tiukalla...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko sulle tullut mieleen mennä tällä kertaa naimisiin vähän "pienemmin"? Jos jo ekalla kerralla stressasit kaikesta, niin olisi kuvitellut sun "oppineen", että naimisiin voi mennä ihan suit sait, tosta vaan, ilman stressiä ja vaivaa!

Vierailija
2/2 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli toiset häät, miehellä ensimmäiset. Mun mielestä olisi ollut tosi kornia pitää toisen kerran tosi isot häät, onneksi se sopi miehelle hyvin.

Kutsuimme vain omat perheenjäsenemme perheineen ja pari ihan lähintä ystäväpariskuntaa perheineen. Vieraita oli reilu 20. Varasimme Kämpistä kabinetin ja söimme ja joimme hyvin. Vihkiminen tapahtui omassa lähikirkossamme, joka on tosi pieni ja tunnelmallinen. Vietimme hättä joulukuussa, sekin ihan tarkoituksella ns. normaalista kesähäistä poiketen. Oli todella tunnelmallista ja kivaa. Järjestelyt oli helpot, eikä tarvinnut rassata itseään kuukausikaupalla suurilla hääjärjestelyillä.

Suosittelen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme