Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin tässä juuri, lähtisinkö moottoripyörällä kauppaan,

Vierailija
02.11.2011 |

mutten tiedä, uskallanko! Sain vauvan muutama kuukausi sitten, enkä ajanut kesällä ollenkaan. Hirvittää. Musta on tullut nössö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenne on kaikille turvallisempaa, kun nössöt eivät sähellä seassa.

Vierailija
2/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mua hirvittää, miten pystyn käsittelemään pyörää paikallaan, koska vatsalihakset ovat venyneet olemattomiin eikä mun pyörä ole mikään ihan pikkuinen.

Mun liikennekokemuksen mukaan enemmän vaaratilanteita aiheuttavat reikäpäät ja silmälappuveikot.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se istumisasento ja pieni tärinä otti niin häntäluuhuun, tai jonnekin takaliston ja selän välille. Mulla "kyykkypyörä". Ja paikallaan liikuttelu oli yhtä hel..ttiä, kun jalat ei yllä kunnolla maahan. Joka paikkaan vaan sattui.

Vierailija
4/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössöt ovat kaikkein vaarallisimpia, he kun usein jäävät eteen arpomaan seuraavaa vetoaan ja tekevät yllättäviä ja täysin epäloogisiakin vetoja - pysähtyvät vaikkapa keskelle risteystä kun huomaavat risteyksen takana olevassa tolpassa valon vaihtuneen punaiseksi...

Nössöillä usein myös menee leijonanosa huomiokyvystä siihen, että keskittyvät yhteen tekijään liikenteessä, eikä silloin aina tule tarkistettua vaikkapa kuolleita kulmia kaistaa vaihtaessa tms...

Vierailija
5/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystynyt ajamaan vielä 9kk synnytyksestä. Jotenkin se istumisasento ja pieni tärinä otti niin häntäluuhuun, tai jonnekin takaliston ja selän välille. Mulla "kyykkypyörä". Ja paikallaan liikuttelu oli yhtä hel..ttiä, kun jalat ei yllä kunnolla maahan. Joka paikkaan vaan sattui.

tulis kipuja, en tiedä. Rohkaistuin, kun eilen tein polkupyörälenkin eikä sattunut ollenkaan, vaikka mulle tehtiinkin karsean iso eppari.

Mullakin on ongelmana tuo, että jalat yltää aika hintsusti maahan. Kyllä mä normaalisti saan pyörän liikkumaan, mutta nyt saattaa olla vaikeuksia, kun tosiaan vatsalihakset on mitä on, tai siis ei ole!

Ehkä pitää odottaa kevääseen... Outoa, mä oon koko kesän vaahdonnut, että voi kun pääsis ajamaan. Meille ostettiin yksi uusi pyöräkin, ja on syyhyttänyt päästä kokeilemaan. Mutta nyt... sisäinen nössö astuu estradille. Noloa.

Ap

Vierailija
6/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nössöt ovat kaikkein vaarallisimpia, he kun usein jäävät eteen arpomaan seuraavaa vetoaan ja tekevät yllättäviä ja täysin epäloogisiakin vetoja - pysähtyvät vaikkapa keskelle risteystä kun huomaavat risteyksen takana olevassa tolpassa valon vaihtuneen punaiseksi...

Nössöillä usein myös menee leijonanosa huomiokyvystä siihen, että keskittyvät yhteen tekijään liikenteessä, eikä silloin aina tule tarkistettua vaikkapa kuolleita kulmia kaistaa vaihtaessa tms...

Moottoripyörällä on lähes itsemurha olla katsomatta niitä kuolleita kulmia. Sen sijaan oon tavannut näitä suhaavia simälappuveikkoja, jotka meinaavat tulla kylkeen, kun ei pää käänny katsomaan, mitä sieltä viereisellä kaistalla mahtaa olla.

Mun mielestä pahin vaaratekijä liikenteessä on se, että ajattelee olevansa tosi hyvä kuski ja handlaavansa tilanteen kuin tilanteen. Liika itsevarmuus antaa luvan olla tarkkailematta ympäristöä jatkuvasti, pitämään liian kovaa tilannenopeutta ja menemään paikoista rutiinilla, "kun aina ennenkin oon mennyt tästä näin".

Ap

Vierailija
7/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräni meni lunastukseen Saksan autobaanalla...

Enkä kyllä puhunutkaan motoristin kuolleen kulman tarkistamisesta, vaan hyvinkin sen toisen osapuolen ;-) Nössön hyökkäykseltä ei ole kukaan turvassa - sellainen voi tulla ihan odottamattomasta suunnasta.

Sitä vaan ihmettelen, että miksette hanki sopivan kokoisia pyöriä, että saisitte jalat tukevasti maahan?

Vierailija
8/8 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen, että miksette hanki sopivan kokoisia pyöriä, että saisitte jalat tukevasti maahan?

on mulle suunnilleen sopiva silloin, kun vatsalihakset on normaalissa kunnossa. Matkaendurot nyt vaan tuppaavat olemaan korkeita, ja muunlaista pyörää en halua, koska matkaenskan ajoasento sopii mun huonolle selälle. Yksipyttyisiä enskoja on pienempiäkin, mutta ne on vähän avuttomia maantiellä. Tuo on madallettu, mutta koska se on aika painava, vaatii käsittely lihaksia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme