Nainen 46v, mies 27v ja heillä on suhde- mitä mieltä?
Ja mitä mieltä olette, jos iät ovat toisinpäin, eli
mies 46v ja nainen 27v?
Vrt. esim. taannoinen Atrian sensuroitu mainos, jossa n. 45v nainen ja n. 25v kundi ovat rakastuneita.
Miksi ko. mainos sensuroitiin? Keitä olivat ne ihmiset, jotka saivat sensuroinnin aikaan? Jos olivat miehiä - miettikää, miten miehet suovat itselleen kaiken, mutta naisille eivät edes hulluttelua ja ihastumista ( sehän on vaarallista! ) ja vielä pahempi, jos sensuurin syynä ovat olleet naiset itse.
Onko täällä joku, joka ihan oikeesti on sitä mieltä, että miehet saavat ihan rauhassa olla nuorempien kanssa, että se on ihan normaalia, mutta naiset eivät?
Kommentit (3)
muiden ihmisten rakkaudet eivät kuulu mulle. Tuota mainosta en tiedä.
koska naiset suostuvat siihen.
uskon, että ko. sensuurin takana ovat nimeomaan naiset, eivät miehet - tai ainakin yhtä paljon molemmat.
nainen on naiselle susi - se on moneen kertaan todistettu, surullinen tosiasia.
kyllä silti käy sääliksi esim. demi moore, joka myöntää käyttäneensä plastiikkakirurgiaan, olikohan se jotain 350 000dollaria - ja tästäkin on jo aikaa - näyttääkseen siltä, miltä nyt näyttää. jos hänellä olisi ikäisensä mies, voi olla, että muutama rasvaimu jäisi ottamatta?
mutta mitä niillä leikkauksillakaan toisaalta on väliä, jos rahaa on ja ne tuovat onnea...
mulla 13 vuotta nuorempi mies, joten en ole mitään mieltä :)