Tyttö on pitkään haaveillut paria juttua huoneeseensa
9-vuotias tyttöni on haaveillut pitkään huoneeseensa yhtä taulua ja pöytälamppua. On ollut kovasti menoja ja nuo jutut on vaan jäänyt hankkimatta.
Tänään minulla on vapaapäivä ja kävin ostamassa tytölle sen taulun ja lampun+ pari koristetyynyä. Siivosin huoneen nätiksi ja laitoin tuoksikynttilän pöydälle. Kiva odottaa mitä tyttö sanoo :)
Kommentit (31)
Ihanaa ja harvinaista tällä palstalla. Kiitos!
Nyt lähden tytön kanssa touhuamaan.
ap
KIVA pilata lapsen ilo itkemällä outoja olette!!
Eiköhän lapsellekin käynyt selväksi, että kyseessä on onnenkyyneleet.
Sinä ja tyttösi kuulostatte aivan ihanilta. Tuli niin onnellinen olo tämän lukemisesta. Mukavaa päivää!
mutta siis onko tuo ihan yleistä, että 9v sekoaa onnesta kun saa jonkn lampun? Ei kiinnostais meillä pätkän vertaa.
9-vuotias tyttöni on haaveillut pitkään huoneeseensa yhtä taulua ja pöytälamppua. On ollut kovasti menoja ja nuo jutut on vaan jäänyt hankkimatta.
Tänään minulla on vapaapäivä ja kävin ostamassa tytölle sen taulun ja lampun+ pari koristetyynyä. Siivosin huoneen nätiksi ja laitoin tuoksikynttilän pöydälle. Kiva odottaa mitä tyttö sanoo :)
Lukuunottamatta tuota WT-huutelijaa:) Älä ap välitä sellaisesta, mun mielestä eniten wt on se, joka käyttää tätä sosioekonomista, amerikkalaisperäistä termiä ihan miten sattuu:D
Ihana yllätys tytöllesi:)
Taidat olla vähän turtunut?
Mitä asiallista viestissä oli josta valitin? Ei mitään. Silloin se on asiaton.
Jos koko sivustolla ollaan asiattomia niin pitäisi poistella viestejä enempi mutta kyllä tuo yksi vastaaja oli asiaton.
12
se white trash-huutelija poistettiin!
ja minä myös. Tuosta tytöstä.
Siksi itkin.:)
ap