Tyttö on pitkään haaveillut paria juttua huoneeseensa
9-vuotias tyttöni on haaveillut pitkään huoneeseensa yhtä taulua ja pöytälamppua. On ollut kovasti menoja ja nuo jutut on vaan jäänyt hankkimatta.
Tänään minulla on vapaapäivä ja kävin ostamassa tytölle sen taulun ja lampun+ pari koristetyynyä. Siivosin huoneen nätiksi ja laitoin tuoksikynttilän pöydälle. Kiva odottaa mitä tyttö sanoo :)
Kommentit (31)
yllätys lapsellesi! Muakin rupes aivan itkettämään.. :D Osasyynä kylläkin raskaushormonit!
Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
Ihanaa, kun huomioit lapsesi noin :) Toivottavasti tyttösi yllättyy ja ilahtuu.
Muistan omasta lapsuudesta, että jotkut sinänsä pienet asiat ovat jääneet lähtemättömästi mieleen.
järjestää tämä pieni yllätys. Nyt käy kurkkimassa ikkunassa koko ajan, joko se tulisi :)
Ja jos tuoksukynttilä tekee meistä white trashia niin let it be. :D
ap
Mukava ajatella että on vanhempia jotka järkkäävät lapsilleen kivoja juttuja muuten vaan. Toivon ja uskon että tyttäresi ilahtuu suuresti.
Varmasti tyttös ihastuu, voin kuvitella kuin onnellinen hän on.:)
Nelosen viesti asiaton Lähti eteenpäin.
et ole lukenut av:ta tarpeeksi vissiin. Mutta tässäpä se nähdään, poistaako ylläpito tuon kenties ihan ilman omaa harkintaa, kuten joskus vähän vaikuttaa.
Mutta ap:lle, ihana ylläri tytölle:)
tiedän että tyttösi ilahtuu.
Omalla on tänään synttärit ja vaikka vietämme niitä vasta viikonloppuna, olen tehnyt hänen herkkuruokaansa ja annan osan lahjosta tänään- yllätyksenä. Odotan kanssa kotiin koulusta
"Äitiiii, eikää, äitii, ostitko sä oikeesti, iii, äitii, milloin sä ne ostit, kiitoskiitoskiitoskiitoskiitos! "
Miljoona pusua ja rutistusta, tasahyppyä ja suupielet melkein takaraivossa.
Ja sitten kysymys: "Miksi sä äiti itket??".
ap
Nyt mä sitten rupesin itkemään :)
kyynel silmässä ollaan täälläkin :-)
Ihana juttu, päivän piristys.
"Äitiiii, eikää, äitii, ostitko sä oikeesti, iii, äitii, milloin sä ne ostit, kiitoskiitoskiitoskiitoskiitos! "
Miljoona pusua ja rutistusta, tasahyppyä ja suupielet melkein takaraivossa.
Ja sitten kysymys: "Miksi sä äiti itket??".
ap
Onnesta?
huippua! :) Kerrankin sensuuri pelaa.